Rzeczy, bez których nie umiem żyć

Myślę, że każdy z nas ma kilka rzeczy, które są mu niezbędne do życia niemal jak powietrze albo bez których czuje się źle i niekomfortowo albo które po prostu lubimy. Ze mną nie jest inaczej :)

Czego ja potrzebuję?

Ludzi! Moje związki z innymi ludźmi są dla mnie niesamowicie ważne, uwielbiam spędzać czas z bliskimi mi osobami i szczerze - nie wyobrażam sobie życia w samotności.


Czasu dla siebie - mimo że uwielbiam spędzanie czasu z ludźmi, każdego dnia muszę wygospodarować chociaż godzinkę czy dwie na to, żeby posiedzieć sama i móc, na przykład, w spokoju poczytać magazyn czy książkę albo posiedzieć z maseczką na twarzy.

Rzeczą, bez której absolutnie nie jestem w stanie normalnie żyć, jest mój telefon - śmieję się, że jest moją trzecią ręką. Jest to oczywiście już dość wysoki poziom uzależnienia, choć pracuję nad tym. Na telefonie, oprócz jego oczywistych funkcji, robię po prostu wszystko - jest moim biletem w autobusie, moją mapą, moim kalendarzem i plannerem i wieloma innymi. Jeśli kiedyś zobaczycie mnie gdzieś z boku, to o ile nie będzie mi nikt towarzyszył, to na 99% będę trzymać w ręce telefon.



Nie potrafię żyć bez moich ulubionych części garderoby, czyli spódnic i sukienek.  Dużo lepiej pasują do mojej figury niż spodnie, wyglądam i czuję się w nich dobrze i są po prostu piękne! Sukienki uwielbiam też za to, że poza dodatkami, tak naprawdę tworzą cały look i do tego efektowny.

Śniadania - najważniejszy posiłek dnia, który absolutnie uwielbiam i bez którego ciężko mi w ogóle myśleć. Zazwyczaj stawiam na śniadania na słodko, np. na owsiankę albo na jogurt grecki z owocami.



Prowadzenia samochodu - uwielbiam to robić, bardzo dobrze się czuję za kierownicą, no i nie ukrywajmy - znacznie ułatwia mi to przemieszczanie się po mieście.

Okulary przeciwsłoneczne są mi absolutnie niezbędne przez całe lato i we wszystkie inne słoneczne dni w roku. Jestem bardzo wrażliwa na światło słoneczne - bez okularów od razu łzawią mi oczy, więc mam je ze sobą w torebce.



Sportu - odkąd zaczęłam robić to regularnie i bardziej na poważnie, sprawia mi to ogromną przyjemność i nic nie daje mi takiej satysfakcji jak progres, np. w pokonanej odległości lub w zwiększaniu obciążenia.

Otaczania się pięknymi rzeczami - uwielbiam kwiaty, urocze zeszyty, akcesoria do domu, świeczki.



A czego Ty potrzebujesz? Jakie rzeczy uwielbiasz?




Znajdziecie mnie też tutaj



17 komentarzy:

  1. Jest mnóstwo rzeczy, które uwielbiam i nie mogę bez nich żyć (jak np. telefon, zegarek, pomadka) ale i podobnie jak Ty lubię otaczać się ładnymi rzeczami (choćby ładny zeszyt a już milej i przyjemniej ;) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie tak samo - potrafię cieszyć się jak głupia z ładnych zeszytów, z pudełeczek itp :)

      Usuń
  2. Ja nie mogę żyć bez codziennej aktywności fizycznej ! Jestem uzależniona .. ale to chyba dobre uzależnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Okulary przeciwsłoneczne, telefon i słuchawki - i mogę się odciąć od świata w najbardziej tłocznym i irytującym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Większość się zgadza, jestem w stanie tylko żyć bez sportu, bo ja to leniwe stworzenie jestem:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak kiedyś miałam, aż w końcu znalazłam coś, co pokochałam (zumbę), a potem zaczęło to przechodzić też na inne zajęcia czy sporty :)

      Usuń
  5. Oj bez samochodu to i ja żyć nie mogę:-) poza tym chyba bez telefonu oraz od jakiegoś czasu bez pomadki na ustach:-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też od jakiegoś pół roku codziennie noszę szminkę na ustach, a pomyśleć, że jeszcze niedawno nie używałam szminek wcale!

      Usuń
  6. U mnie podobnie - tylko niestety śniadania omijam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie umiem się obyć m.in. bez zegarka, czasem nawet budzę się w nocy tylko po to żeby sprawdzić godzinę. jeśli go nie mam przy sobie w jakiejkolwiek postaci czuję się dziwnie.
    też potrzebuje czasu dla siebie i podróży, o, bez tego nie umiem żyć. :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa sprawa z tym zegarkiem! Również uwielbiam podróże :)

      Usuń