Wesołych świąt!

Moje drogie włosomaniaczki, ceromaniaczki - ogółem urodomaniaczki!

Wesołych Świąt! Życzę Wam spełnienia wszystkich marzeń - zarówno tych związanych z naszym wspólnym hobby, jakim jest pielęgnacja, ale także tych w życiu osobistym i zawodowym. Pragnę Wam życzyć dużo cierpliwości i wytrwałości w realizacji swoich celów oraz samych sukcesów!
Możliwe, że część z Was rozpakowała już prezenty znalezione pod choinką - mam nadzieję, że znalazło się w nich wiele ciekawych kosmetyków,  o których chętnie poczytam! Jeśli jeszcze ich nie rozpakowałyście - trzymam kciuki, że znajdziecie tam wszystko, co sobie wymarzyłyście (jeśli byłyście grzecznymi dziewczynkami!). Jako że ja byłam bardzo grzeczną dziewczynką, dostałam fantastyczne prezenty, akurat tak się trafiło, że żaden nie jest kosmetykiem, wszystkie są związane z moim drugim hobby (oczywiście nie tak wielkim jak naturalna pielęgnacja!), jakim jest moda :)
Ja niestety piszę do Was przeziębiona z łóżka, ubrana już w nową piżamkę (prezent świąteczny od babci, która kupuje najlepsze piżamy na świecie!). Takie mam szczęście, że ogólnie raczej nie choruję, a jak już musiałam, to przypadło to w święta...

Pozdrawiam Was wszystkie bardzo serdecznie!
Asia

5 komentarzy:

  1. Asiu, wszystkiego co dobre, piękne i zdrowe w nadchodzącym roku, a na te świąteczne dni- odpoczynku i radości. Kuruj się :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :) Też bardzo lubię prezenty tego typu :)

      Usuń
  2. ja dostałam ciepły szlafrok i uwielbiam takie właśnie prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wesołych nie świąt, ale nadchodzącego roku, zdrowia oraz czasu i weny dla bloga, a cierpliwości dla kolejnych czytelniczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za takie miłe życzenia! :) Również Ci życzę szczęśliwego nowego roku :)

      Usuń