Spotkanie toruńskich blogerek kosmetycznych

Było to już, któreś z kolei spotkanie, drugie na którym byłam i w końcu było nas troszkę więcej, bo aż 6! Mam dla Was kilka zdjęć z tego wydarzenia :)



Spotkałyśmy się o 18 pod "Kopcem" (dla nie-torunian - Kopiec to pomnik Kopernika, główny punkt toruńskiej starówki) i poszłyśmy do bardzo miłej kawiarni jaką jest Central Coffee Perks - miejsce stylizowane na słynną kawiarnię z serialu Przyjaciele, gdzie w tle lecą cały czas odcinki serialu. Jako wielkiej fance tego serialu, miejsce bardzo mi się spodobało i już wiem, że na pewno tam wrócę. Jako że nie piję kawy, zamówiłam sobie truskawkowe smoothie (swoją drogą przepyszne i polecam) i przystąpiłyśmy do pogaduch, nie tylko o kosmetykach :) Potem odbyła się wymianka. Dziewczyny przyniosły ze sobą ogromną ilość kosmetyków, ja niestety nie miałam nic, co mogłabym przynieść, więc się nie wymieniałam.

Na zdjęciu od lewej: Ilona, Asia, Sandra, Zuza, ja i Orlica


Na zdjęciu powyżej możecie zobaczyć moje "łupy" ze spotkania. Ilona zrobiła nam wszystkim urocze prezenty. Każda z nas dostała parę ślicznych kolczyków oraz przeuroczą gwiazdkę-śnieżynkę, którą można zawiesić na choince. Od Orlicy dostałam próbki żelów pod prysznic Original Source. Postanowiłyśmy także wejść do Biedronki na 5 minut przed zamknięciem w poszukiwaniu świeczek. Dziewczyny przekonały mnie do zakupu świeczki, początkowo nie chciałam, bo bałam się, że będzie pachniała zbyt intensywnie. Jednak zaufałam im i wzięłam jedną o zapachu białych kwiatów. Świeczka bardzo mi się podoba, tylko zerwę ze słoiczka naklejkę.

Ogólnie spotkanie zaliczam do bardzo udanych i cieszę się, że wzięłam w nim udział. Mam nadzieję, że niedługo spotkamy się znowu. Pozdrawiam wszystkie obecne na spotkaniu dziewczyny i zapraszam więcej toruńskich blogerek na następne!

Pozdrawiam
Asia

14 komentarzy:

  1. Kocham świeczki z LaRissy, a gwiazdka i kolczyki naprawdę urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak fajnie trafić na toruński blog :D jestem również z tego miasta :D szkoda że nic nie wiedziałam o spotkaniach :( pozdrawiam i będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem napiszę przed spotkaniem o nim na blogu, to będziesz wiedziała :) Również pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Byłoby miło:)
      Również dowiedziałam się po fakcie:)

      Usuń
    3. Fajnie, że następnym razem będzie nas jeszcze więcej :)

      Usuń
  3. W pełni zgadzam się z Twoim opisem, spotkanie było bardzo udane:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Było bardzo miło, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Musiało być fajne spotkanie:) No i świetny pomysł na kawiarnię:)!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. musiało być miło... i też lubię te świeczki :)

    OdpowiedzUsuń