Jak wyglądają moje "nagie" włosy - bez masek etc.

Jako że wczoraj wróciłam późno do domu i nie miałam czasu na nałożenie na nie maski czy odżywki, postanowiłam skorzystać z tego faktu i zrobić mały eksperyment. Stwierdziłam, że byłoby fajne zrobić zdjęcie tego, jak wyglądają moje włosy tylko po użyciu szamponu. Dzięki temu będę mogła lepiej naocznie porównywać działanie odżywek, a także widać, jak naprawdę działa używany szampon.



Włosy umyłam standardowo szamponem Alterra "Papaja i bambus". Jedyne co zrobiłam dodatkowo, to zabezpieczyłam końcówki serum silikonowym Biovax A+E.


Myślę, że prezentują się bardzo dobrze :). Wybaczcie, że drugie zdjęcie rozmazane, ale mój chłopak nie chciał już robić kolejnych. ; p

Pozdrawiam wszystkich
Asia

26 komentarzy:

  1. Piękna tafla gładkich włosów :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zalamuj mnie, takie piekne wlosy bez niczego...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne włosy! Moje są jakieś takie niesforne ostatnio...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne!! Widać, że Twoim włosom wiele do szczęścia nie potrzeba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :). Wiele nie trzeba, ale wkurzam się jak nie są takie, jakbym chciała :D

      Usuń
  5. Nadal wygladaja idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czyli masz naprawdę zdrowe włosy ;-)
    Mój chłopak też już się wkurza przy którymś zdjęciu z kolei :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś ci faceci niecierpliwi, co nie? :D W sumie dobrze, że w ogóle robią te zdjęcia :)

      Usuń
  7. Masz przepiękne włosy *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Już są tak zdrowe, że nie potrzebują "wspomagaczy"! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. skąd ja znam niechęć fotografów do pstrykania kolejnych zdjęć;)
    Wyglądają naprawdę wspaniale nawet po zwykłym szamponie:) Podejrzewam, ze nie masz problemów z plątaniem się włosów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że plątanie to moja największa zmora. Niestety plączą się strasznie, zwłaszcza teraz zimą przy czapkach, szalikach płaszczach. No ale takie uroki włosów niskoporowatych :<

      Usuń
    2. O, jakoś nie spodziewałam się. Plątanie to również mój ogormny problem, ledwo sobie z tym radzę. Moje włosy na pierwszy rzut wyglądają na bardzo gładkie i śliskie, a plączą się niemiłosiernie.

      Usuń
    3. No, mam dokładnie to samo :<

      Usuń
  10. zadbane włosy i bez masek wyglądają świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń