Październikowe włosy + październikowa pielęgnacja włosów

Cześć wszystkim w ten deszczowy dzień,

już po grobbingu, czy jeszcze jesteście w trakcie? Ja na szczęście już po, cieszę się, że nie musiałam w taką pogodę jak dziś chodzić po cmentarzu. Dziś przybywam do Was z aktualizacją włosową i opisem mojej pielęgnacji w październiku. Zapraszam do czytania :)

W październiku z moją pielęgnacją było znacznie gorzej niż we wrześniu - nie mogłam poświęcać im tak dużo czasu, w tygodniu wracam do domu w okolicach 20, więc nie mam już czasu na to, żeby siedzieć z maską na włosach, ani na to, by schły naturalnie. Ani razu też nie nałożyłam na nie oleju :<. Zaczęłam jednak odżywkować je na sucho i jestem całkiem zadowolona z efektów, napiszę o tym więcej w najbliższym czasie.



Na zdjęciu widać, że włosom przyda się trochę dociążenia, za to bardzo podoba mi się, jak błyszczą. Trochę się odkształciły z boku od spania w koczku. Włosy na zdjęciu zostały umyte Alterrą z granatem i aloesem i nałożyłam na nie na około godzinę maskę Bingo Spa z masłem Shea i pięcioma algami. Końcówki zabezpieczyłam serum Green Pharmacy i nałożyłam go też trochę na włosy na długości - dzięki temu mniej się plączą.

Jakich kosmetyków używałam w październiku?

Szampony:
- neutralny Natura Siberica (recenzja)
- Alterra z granatem i aloesem 
- brzozowa Barwa do oczyszczania
- suchy Batiste Wild
Maski i odżywki:
- tybetańska Planeta Organica (recenzja)
- balsam na kwiatowym propolisie Babuszki Agafii (recenzja)
- balsam Natura Siberica Ochrona i Odżywienie (recenzja)
- maska Bingo Spa z masłem Shea i pięcioma algami (recenzja)

Zabezpieczanie:
- serum Green Pharmacy


Jak tam Wasze włosy sprawowały się w październiku? Testowałyście jakieś nowości?



Zapraszam na mój profil na Facebooku


Pozdrawiam wszystkich
Asia

30 komentarzy:

  1. zazdroszczę Ci :D jak ja bym chciała mieć takie proste włosy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz, wszystko ma swoje wady i zalety, np. moich nie da się porządnie zakręcić, loki się bardzo szybko rozprostowują :<

      Usuń
  2. Rzeczywiście pięknie błyszczą <3! pozazdrościć !:)

    OdpowiedzUsuń
  3. blask jak z reklamy, tyle, że tutaj widzimy piękne, Z D R O W E włosy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za piękny komplement! :)

      Usuń
    2. Otóż to, jakby włosomaniaczki zaczęli brać do reklam produktów do włosów, to żadnej aktorce by już nikt nie uwierzył :)

      Usuń
    3. Ciekawa jestem jak ich włosy wyglądają na żywo :)

      Usuń
    4. Trzeba brać pod uwagę, że to zdjęcie robione jest z fleshem ..

      Usuń
    5. Co nie zmienia faktu, że nawet bez lampy ładnie błyszczały, ciężko zrobić ładne zdjęcie bez lampy, gdy nie ma dobrego światła. Swoją drogą - jak według Ciebie tworzony jest blask w reklamach?

      Usuń
  4. Jak patrzę na takie włosy to dostaję kompleksów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niepotrzebnie! Widziałam Twoje włosy i widzę ogromne postępy, więc głowa do góry!

      Usuń
  5. Długaśne, proste i piękne ! Marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Maska BingoSpa potrafi zdziałać cuda pod tym względem :)

      Usuń
  7. Wyglądają na takie gęste :).

    OdpowiedzUsuń
  8. prześliczne, gęste i długie ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Myślę, że w obliczu tego, co dzieje się u nas 1. listopada, określenie grobbing jest bardzo adekwatne :)

      Usuń
  10. Mi też bardzo się podoba ich blask! :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  11. w tym miesiącu spróbowałam od przyjaciółki własnie szamponu alterry granat i aloes - bardzo przyjemny:) i odzywki Isana, ale nie pamiętam w której wersji. Poza tym wykańczam swoje zapasy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja czas nawet mam, ale jakoś motywacji ciągle brak do ćwiczeń :/
    mam w planach zamówienie tego balsamu tybetańskiego :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne włosy, długie i naturalne, czyli takie jak lubię najbardziej, bo sama takie mam (tzn, długie i naturalne, bo o piękno wciąż walczę) :)

    OdpowiedzUsuń