Moje niezbędne akcesoria urodowe

Cześć kochani!

Zwróćcie uwagę na to, jak często pisząc o urodzie kompletnie pomijamy istotność akcesoriów! Akcesoria są niesamowicie ważne zarówno w pielęgnacji, jak i w makijażu, często bez nich nie mogłybyśmy wykonać wielu wielu czynności czy zabiegów. Dziś chciałam przedstawić Wam mój mały niezbędnik.


1. Lusterko - niby nic, a kto by się pomalował bez niego? ;)
2. Tangle Teezer - szczotka, która odmieniła moje życie i nie wyobrażam sobie, żebym miała już jej nie mieć! 
3. Waciki kosmetyczne - podstawa przy demakijażu, zmywaniu paznokci i przy stosowaniu różnych produktów jak hydrolaty czy toniki
4. Suszarka Phillips D3710 - mam ją już od 1,5 roku, jestem bardzo zadowolona, a przydaje się niesamowicie, gdy nie ma się czasu na to, by pozwolić włosom wyschnąć naturalnie
5. Zalotka - pięknie otwiera oko - gdy mój makijaż oczu składa się tylko z tuszu do rzęs, to zawsze jej używam, dzięki temu rzęsy są pięknie podkreślone
6. Pęseta - konieczna zarówno przy regulowaniu brwi, przydatna przy nakładaniu sztucznych rzęs
7. Pilnik do paznokci AnnCo 100/180 - to mój ulubiony, miałam ich już nieskończoną ilość, kosztuje grosze, a jest świetny.
8. Pędzel do różu - na zdjęciu jest pędzel z Sephory, ja używam Maestro 120 - odkąd zaczęłam używać pędzla tego typu do nakładania różu, nakładanie go tradycyjnymi aplikatorami dołączonymi do produktu to horror!
9. Pędzel do rozcierania cieni - na zdjęciu 224 z Maca, ja używam Maestro 480 - nie ma nic gorszego niż źle roztarte cienie
10. Skośny pędzelek do brwi - na zdjęciu 208 z Maca, ja używam Inglot 31T - odkąd zaczęłam porządnie podkreślać brwi, nie wyobrażam sobie bez niego codziennego makijażu
11. Temperówka do kredek - kolejna niby pierdołka, ale jednak niezatemperowanymi kredkami malować się nie da
12. Szczotka do ciała - wspominałam Wam już kiedyś o tym, jak rewelacyjne efekty daje szczotkowanie na sucho. Robię to przy użyciu właśnie takiej szczotki
13. Golarki - nie używam wosku ani depilatora, więc golarki to dla mnie must have :)
14. Opaska do włosów - przy grzywce bez opaski makijażu zrobić się po prostu nie da ;)
15. Gumki do włosów

Zapewne o czymś jak zwykle zapomniałam ;)

Jakie są Wasze akcesoriowe niezbędniki? 

Zobacz facehairbodycare na Facebooku i na Instagramie

Pozdrawiam wszystkich
Asia

9 komentarzy:

  1. ja dodałabym jeszcze ręcznik z mikrofibry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam TT:) muszę pomyśleć co na mojej liście niezbędnych akcesoriów by się znalazło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę się pilnować, żeby regularnie szczotkować ciało, niby tylko 5 minut, ale nie potrafię tego regularnie wykonywać ..

    OdpowiedzUsuń
  4. Jako zapalona wlosomaniaczka, dodalabym czepek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje niezbędniki to przede wszystkim szczoteczka clarisonic, również tt i ostatnimi czasy prostownica. Z takich ważniejszych to by było na tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tą samą szczotkę do ciała. jest rewelacyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tą samą suszareczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. moim jeszcze ulubiencem jest rekawica z rossmana pod prysznic i szczoteczka do twarzy tez z rosmana;D z tych akcesori nie mam tylko zalotki i chyba czas sie skusic;D ani tak wypasionego lusterka ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. mi do szczęścia brakuje wlasnie takiego podświetlanego lusterka. niedlugo mam urodziny wiec moze moj luby mi je kupi ;D

    OdpowiedzUsuń