Kosmetyczni i niekosmetyczni ulubieńcy marca

Cześć kochani!

Minął kolejny miesiąc, a ja jak zwykle jestem w szoku, że już marzec za nami. Minęła już 1/4 roku!

Ulubieńcy kosmetyczni

Odżywka Nivea Long Repair
Mały cud zamknięty w butelce. Jest po prostu fenomenalna, fantastyczna, cudowna! Kto by pomyślał, że w sumie zwykła, niepozorna odżywka może dawać tak fantastyczne efekty. Włosy po niej są idealnie miękkie, lśniące, gładkie, nawilżone. A to wszystko po wmasowywaniu ją przez jakieś trzy minuty w wilgotne włosy, bez zakładania czepka i ręcznika.


Błyszczyk Essence Stay with me nr 12 Material Girl
W tym miesiącu bardzo często gościł na moich ustach. Piękny odcień dość landrynkowatego różu, który na ustach wygląda bardzo świeżo i wiosennie. Rewelacyjnie pachnie, nie skleja ust, jest dość trwały (oczywiście jedzenia i picia nie przetrwa).


Peeling enzymatyczny morela-mango z Organic 
Ten produkt był także w moich ulubieńcach lutego. Kocham ten peeling - w kilka minut może pięknie zmienić naszą cerę - oczyścić, rozjaśnić, rozświetlić. Super!

















Ulubieńcy niekosmetyczni

Ulubiona książka
W stu procentach W dżungli życia Beaty Pawlikowskiej. Jest tak rewelacyjna, że poświęciłam jej cały osobny post, więc zapraszam Was do przeczytania go :)

Ulubiony film
W tym miesiącu widziałam kilka ciekawych filmów, m.in. 12 Years a Slave, ale to nie on jest moim ulubionym filmem lutego, gdyż tytuł ten wędruje do Stalowych magnolii. Pisałam Wam już wiele razy, że uwielbiam filmy sprzed 10, 20, 30 lat, m.in. dlatego, że uwielbiam obserwować modę tych czasów, fryzury i ogólnie styl życia. Mimo że oczywiście pamiętam, jak wyglądaliśmy wszyscy 10 lat temu, to cudownie jest się cofnąć i znów zobaczyć to wszystko. 
Wracając do filmu - jest po prostu fantastyczny. To piękny film o prawdziwej przyjaźni kilku kobiet, które żyją w miasteczku w Luizjanie. Co najciekawsze - są one w bardzo różnym wieku, jedne młode, inne dużo dużo starsze. Wspierają się w trudnych chwilach, są ze sobą na dobre i na złe. Jest to taki film, na którym zarówno się pośmiejesz, jak i się wzruszysz. Jeśli jeszcze go nie widziałyście, to koniecznie obejrzyjcie :)



Jacy są Wasi ulubieńcy marca? Polecacie jakieś ciekawe filmy lub książki?

Zobacz facehairbodycare na Facebooku i na Instagramie

Pozdrawiam wszystkich
Asia

13 komentarzy:

  1. Błyszczyk Essence mam w innym kolorze, ale również go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze bliżej przyjrzeć się tej odżywce Nivea :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to dałaś mi świetny pomysł na dzisiejszy wieczór. "Stalowe magnolie" :)
    Long Repair to także mój ulubieniec. Nie czytałam jeszcze negatywnej opinii o tej odżywce:)

    OdpowiedzUsuń
  4. odżywkę widzę dużo osób chwali:)
    zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupię w końcu tą long repair, nie wiem czemu tyle zwlekałam :-P

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecam również odżywkę Nivea Intense Repair - jest naprawdę dobra :) Co do niekosmetycznych ulubieńców, to moim w tym miesiącu jest książka "Spróbujmy jeszcze raz" Abbi Glines :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszyscy chwalą odzywkę nivei ,ja jeszcze nie próbowałam ,nie jestem pewna czy sprawdziłaby sie na moich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odżywkę muszę zakupić skoro aż tak polecasz bo moje włosy mają tragiczną kondycję po zimie :( A jeśli chodzi o ulubieńców to stanowczo w tym miesiącu film "Need for speed" <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam tą odżwykę i bardzo ją lubiłam,ale jak dla mnie ta Hydro Care,jest trochę lepsza od tej wersji,chociaż obe lubie i kupuje je na zmianę.A błyszczyk mam ,chyba nawet ten sam odcień :) Gdzieś teraz leży zapomniany w szufladzie,będę musiala go poszukać i wrócić do niego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Peeling enzymatyczny mnie zaciekawił, a Nivea Long Repair stoi u mnie zawsze pod prysznicem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tego Nivea jeszcze nie widziałam, ale brzmi ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne sukienki szczególnie ta w kwiatki lubię B Pawlikowską, jest niesamowicie ciekawą i osobą :) Też jestem z kujawsko -pomorskiego :)

    OdpowiedzUsuń