Makijaż: #7

W końcu, po ponad 2 miesiącach (!) mam dla Was makijaż. Usprawiedliwię się jednak - w sierpniu i przez większość września mój makijaż był bardzo minimalistyczny - w ogóle nie nakładałam podkładu, a makijaż oka ograniczał się zazwyczaj do kredki czy eyelinera i tuszu. Ten makijaż wykonałam na moją wczorajszą randkę z Ukochanym, ale myślę, że z powodzeniem może to być makijaż na co dzień. Zapraszam do fotorelacji i opisu makijażu.

Standardowo zacznę od listy użytych kosmetyków - wybaczcie zdjęcie, kolory są niestety przekłamane, więc musicie wierzyć mi na słowo ;)
- podkład Bourjois Healthy Mix nr 53
- puder bambusowy BU
- korektor Clinique All about eyes nr 01
- baza pod cienie KOBO
- tusz do rzęs Sensique XXL Waterproof Mascara
- czarny eyeliner Wibo
- kredka do brwi Essence Eyebrow designer nr 02
- biała kredka do oczu Avon
- róż do policzków Inglot nr 84
- cienie: Inglot Vertigo nr 27, Inglot 452, 459, KOBO nr 105 India Rose


1. Na całą ruchomą powiekę nałożyłam cień w kolorze ciepłego różu z domieszką pomarańczu.
2. W zewnętrznym kąciku nałożyłam w kształcie odwróconego V cień w kolorze mlecznej czekolady, który dokładnie roztarłam.
3. W miejscu gdzie cieniowanie było najbardziej intensywne dołożyłam odrobinę ciemnego brązu
4. Na dolną powiekę nałożyłam czekoladowy cień.
5. Wykonałam ultracienką linię eyelinerem.
6. Wewnętrzny kącik i wewnętrzny łuk rozjaśniłam brzoskwiniowym cieniem
7. Linię wodną pomalowałam białą kredką i delikatnie nałożyłam na nią odrobinę brzoskwiniowego cienia.
8. Podkreśliłam brwi, wytuszowałam rzęsy.
9. Na policzki nałożyłam koralowy róż.
10. Na usta nic nie nakładałam - najzwyczajniej na świecie nie przepadam za szminkami ani błyszczykami ;)



Lubicie makijaże w takiej kolorystyce? Zdecydowałam się na nią ze względu na mój najnowszy zakup, czyli mój pierwszy cień z Kobo - nr 105 India Rose.

Pozdrawiam serdecznie
Asia

10 komentarzy:

  1. ladnie komponuje sie z Twoja karnacja;)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie makijaże :) bardzo do Ciebie ten pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie pięknie Ci w takich różach! :) do takiej porcelanowej buzi idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki dziewczyny za przemiłe komentarze, bardzo mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie to wygląda ! Szkoda , że nie mam takich odcieni :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten cień Kobo ostatnio na przecenie za 8,99 (sam wkład), może zobacz czy u Ciebie też jest taka oferta :)

      Usuń
  6. bardzo mi się podoba ten makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi się podoba, w dodatku to moja kolorystyka, uwielbiam takie odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  8. 26 years old Systems Administrator II Alic Hurn, hailing from Saint-Paul enjoys watching movies like Pericles on 31st Street and Jogging. Took a trip to Phoenix Islands Protected Area and drives a Grand Am. kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń