Tydzień w zdjęciach (10)

Cześć kochani!

Ten tydzień był dla mnie bardzo męczący - w weekend odpoczywam, a od jutra siadam do nauki do kolejnego egzaminu. Wczoraj w końcu pierwszy raz w tym tygodniu porządnie się wyspałam, a i tak musiałam uciąć sobie 26-minutową drzemkę w ciągu dnia - zmęczenie daje o sobie znać.


1. Dzisiejszy poranek spędziłam w towarzystwie InStyle'a - miło było powylegiwać się w łóżku i poczytać. Niestety cały czas nie mogę przeżyć tej okładki. Nie dość, że do dziś nie miałam pojęcia, kim jest Marcelina Zawadzka, to ze wszystkich zdjęć z sesji, na okładkę wybrali chyba to totalnie najgorsze. Taka ładna i zgrabna dziewczyna, a na tym zdjęciu wygląda na konkretną kobitkę po 40. Szok.
2. A tak umilałam sobie jeden z wieczorów w tym tygodniu - pięknym świecznikiem na podgrzewacz, który rzuca urocze światło na wszystko wokół. W tle szkic sukni Karla Lagerfelda.

3. Mała zapowiedź jednego z przyszłotygodniowych postów :) 
4. Niesamowity warkocz, który wyczarowała mi Pani Ewa, gdy była u niej podciąć grzywkę. Nie jest on raczej w moim stylu, ale nie zmienia to faktu, że jest po prostu imponujący :) 


5. Kilka nowości, które trafiły w moje ręce w tym tygodniu: krem do rąk Palmer's z masłem Shea, srebrny lakier Lovely Snow Dust Princess i płyn micelarny z Biedronki :)
6. Na jedno z drugich śniadań w tym tygodniu zrobiłam sobie owsiankę na mleku, posłodzoną naturalnym miodem wielokwiatowym, do tego borówki, które zamroziłam latem i suszona żurawina. Pycha! Muszę jednak jeszcze potrenować z proporcjami, na razie daję za mało płatków, a za dużo mleka :)

Kilka ciekawych linków:
1. Test "którym z bohaterów The Big Bang Theory jesteś" - mi wyszło, że Rajem :D
2. Test "w którym mieście powinieneś naprawdę mieszkać" - pokazywałam go już Wam na fanpage'u. Mnie wyszedł Londyn :)
3. Bardzo fajny zbiór inspiracji DIY do domu u Aliny.
4. Coś dla wszystkich perfekcjonistów, których męczy ta cecha charakteru.

Jak Wy spędziłyście Wasz tydzień? 


Polub facehairbodycare na Facebooku

Pozdrawiam wszystkich
Asia

13 komentarzy:

  1. Warkocz faktycznie rewelacyjny! A owsiankę najbardziej lubię z jabłkiem albo bananem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dziś rano z Twojego polecenia zrobiłam z bananem - pycha! :D

      Usuń
  2. Warkocz do pozazdroszczenia, a owsianka to moje ulubione śniadanie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny ten warkocz :) A Marcelina Zawadzka rzeczywiście wygląda bardzo niekorzystnie na tej okładce;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż jestem zaskoczona, że zgodziła się na takie zdjęcie na okładce...

      Usuń
  4. Po tych "psychotestach" widać, że sesja w pełni, choć wolę zabijać odmóżdżać się Simsami i "Pamiętnikami z wakacji" :D U mnie jeszcze przedsesyjnie, więc nie mam czasu nawet się obejrzeć za siebie. Tak wpadłam na chwilę, dać znać, że żyję :D warkocz robi wrażenie, wow!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, święta prawda :D Simsy zawsze są świetne na odmóżdżenie! Dobrze, że żyjesz! :)

      Usuń
  5. Jakie Ty masz śliczne, grube włosiska! :O Powodzenia w sesji, nie przemęczaj się, na pewno dasz radę :)

    PS. Zielpy, ja też odmóżdżam się Simsami. Z tego się chyba nigdy nie wyrasta...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ita, a Zemstę urzędasa albo kujona znasz? To jest mój hit sesyjny.

      Usuń
    2. Ita, dziękuję bardzo! Obyś miała rację z tą sesją ; *

      Usuń