Niekosmetyczni ulubieńcy grudnia

Cześć kochani!

Witam Was pierwszy raz w nowym roku! Mam nadzieję, że rozpoczął się dla Was dobrze, a kac mocno nie dokuczał ;).
Jako że w ciągu ostatniego tygodnia dodałam trzy posty z ulubieńcami kosmetycznymi 2013 roku (makijaż, pielęgnacja włosów oraz pielęgnacja twarzy i ciała), stwierdziłam, że dodawanie standardowych ulubieńców grudnia byłoby trochę absurdalne, dlatego są niestandardowi - ci niekosmetyczni :)

Ulubiona książka
Normalnie jest jedna, tym razem będą dwie.
Pierwsza to W pogoni za torebką Michaela Tonello. Jest to opowieść oparta na prawdziwej historii autora związanej z kupowaniem produktów Hermes, a przede wszystkim z zakupem torebek Birkin. Jak zapewne większość z Was wie, większość śmiertelników, żeby zakupić torebkę Birkin, musi wpisać się na około dwuletnią listę oczekujących. W tej książce autor, a zarazem bohater, wypracowuje swoją własną metodę, jak "obejść" listę oczekujących i kupić torebkę od ręki. Książka jest naprawdę bardzo ciekawa i myślę, że powinna spodobać się każdemu, kto interesuje się modą.


Druga to Rzeczowo o modzie męskiej Michała Kędziory, czyli Mr. Vintage. Mimo że nie jestem mężczyzną (SZOK!), uznałam, że muszę koniecznie przeczytać tę książkę. Muszę przyznać, że otworzyła mi ona oczy na to, jak powinien wyglądać prawdziwie elegancki mężczyzna. Nie mówię tu o stylu codziennym, bo wychodzę z założenia, że pomijając pewne zasady ogólne (czyli nienoszenie skarpet do sandałów lub pranie ubrań) każdy powinien chodzić na co dzień ubrany tak, jak mu się podoba. Prawda jest niestety smutna - przeważająca większość polskich mężczyzn nie umie ubrać się elegancko! Chyba przed swoim ślubem dołączę do zaproszeń fragmenty książki, żebym nie musiała oglądać na weselu krótkich rękawów do garnituru albo krawatów dobranych kolorystycznie do sukienek partnerek ;). Polecam Wam zakup tych książek, jeśli chcecie zadbać o wygląd swoich mężczyzn albo jeśli jesteście najzwyczajniej na świecie ciekawe.

Ulubiony film
Wspomniałam Wam o nim w kilku zdaniach we ostatnim Tygodniu w zdjęciach. Mowa o filmie Kamerdyner Lee Danielsa. Jest to historia czarnoskórego mężczyzny, który zostaje kamerdynerem w Białym Domu i służy w nim przez trzydzieści lat aż ośmiu prezydentom USA, od Eisenhowera do Reagana. Obok historii głównego bohatera, film opowiada historię walki czarnoskórej mniejszości o swoje prawa. Myślę, że każdy powinien tego typu film obejrzeć i zobaczyć - chociaż w tak małym stopniu i to sfabularyzowanym - jak ta walka wyglądała i przez co musieli oni przejść. Film jest naszpikowany gwiazdami: odtwórcą głównej roli jest Forest Whitaker, jego żonę gra Oprah Winfrey. W mniejszych rolach możemy zobaczyć Lenny'ego Kravitza, Robina Williamsa, Johna Cusacka, Jane Fondę, Alana Rickmana, Mariah Carey. Polecam każdemu!

źródło: www.filmweb.pl

Polecane linki
1. Sześćdziesiąt pięć najbardziej inspirujących cytatów wszech czasów. Kilka z nich jest naciąganych, ale ogólnie polecam - kopalnia motywacji.
2. Polecam Wam przeczytanie zakładki Slow Fashion na blogu Style Digger. Wiele bardzo interesujących wpisów poświęconych racjonalizacji naszej szafy i naszych zakupów. Wiele przydatnych i inspirujących wskazówek. Polecam wszystkim, których szafa jest ciągle za mała (tak jak moja - żeby pomieścić wszystkie moje ciuchy w jednym miejscu tak, żeby wyglądały po ludzku po wyciągnięciu, musiałabym przerobić sporą część mieszkania sąsiadów na garderobę ;)).
3. Coś co rozbawiło mnie niemal do łez :D
4. Sześć pomysłów na toaletkę według Aliny. Mam nadzieję, że kiedyś dorobię się toaletki w stylu tej na trzecim zdjęciu od dołu po prawej. Jest boska (chociaż ja bym widziała tutaj jednak drewniany blat).
5. Bardzo fajny blog, na który trafiłam ostatnio kompletnie przez przypadek. Prawdziwa kopalnia motywacji, wiele wartościowych wskazówek, jak zarządzać swoim czasem. Niesamowicie urzekł mnie post

7 sposobów na niezapomniany miesiąc w podróży. Po prostu umarłam z zachwytu, gdy zobaczyłam zdjęcia
i od razu napisałam do mojego chłopaka, że jedziemy na taki wyjazd :D


Znacie któregoś z moich ulubieńców? Który link spodobał Wam się najbardziej?

Polub facehairbodycare na Facebooku

Pozdrawiam wszystkich
Asia

13 komentarzy:

  1. W pogoni za torebką bardzo chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja musze przeczytać tą pierwszą książke :D

    OdpowiedzUsuń
  3. 'W pogoni za torebką' jest na mojej czytelniczej liście już od jakiegoś czasu. Kilka pierwszych stron przeczytałam ostatnio w Empiku i mam ochotę na więcej! ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. W pogoni za torebką chętnie bym poczytała, jednak w mojej bibliotece nie ma ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielki lajk za ,,Chyba przed swoim ślubem dołączę do zaproszeń fragmenty książki, żebym nie musiała oglądać na weselu krótkich rękawów do garnituru albo krawatów dobranych kolorystycznie do sukienek partnerek ;)''


    Zabiłaś mnie tym! Pomysł świetny.

    Całuski

    OdpowiedzUsuń
  6. Kamerdyner ląduje na mojej liście do obejrzenia! ;)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń