Moje wnętrzarskie inspiracje

Cześć kochani!

Kilkakrotnie na blogu wspominałam Wam, że interesuję się wystrojem wnętrz, a w sumie nigdy nie pisałam jaki styl preferuję, ani co ogólnie mi się podoba.

Gdybym miała podać styl, który jest mi najbliższy, to z pewnością byłby to styl skandynawski - bardzo lubię takie neutralne barwy, otwarte przestrzenie, dużo drewna i światła, proste meble, do tego ocieplenie wnętrza wieloma poduchami, miłym dywanem.

Przykładowe salony, które bardzo mi się podobają:






















































Sypialnie









































Kuchnie - jeśli chodzi o kuchnie to wiele skandynawskich propozycji mi się nie podoba, wolę "ciepłe" kuchnie, ale nadal w jasnych barwach, takie, w których są rzeczy na blatach, nie jest tak sterylnie, lubię też urok niewielkich, sprytnie zaprojektowanych kuchenek :)

(boski toster!)

Łazienki - podobają mi się elementy drewna i nie lubię, gdy wszystkie ściany są w kafelkach - bardzo podobają mi się jakieś ładne obrazki na ścianach, drabina jako wieszak do ręczników

(tu bym trochę pozmieniała - podłogę wymieniłabym na jasne drewno, krany na bardziej nowoczesne i ogólnie zmieniłabym tonację na cieplejszą)


(tu też trochę za chłodno, ale świetna półka DIY z drabiny)

Miałam straszny problem, żeby znaleźć łazienkę, która w pełni mi się podoba, przeszukałam pół Internetów i nie znalazłam.

źródła: 12345, 6, 7, 8, 9

Jakie wnętrza Wy lubicie? Podobne jak ja, czy zupełnie inne?


Polub facehairbodycare na Facebooku

Pozdrawiam wszystkich
Asia

13 komentarzy:

  1. ja też uwielbiam taki styl wnętrz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też bardzo lubię skandynawski styl!:) bardzo podobają mi się takie jasne pomieszczenia, mają klasę. Te krany mnie akurat przypadły do gustu, są naprawdę ciekawe, a półka z drabiny boska! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie salony szalenie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne aranżacje znalazłaś ;) Ja ostatnio zmieniłam kolor ścian na "morski". Marzy mi się cała ściana w obrazkach, ale póki co mam tylko kilka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to super! Wiesz co, myślę, że lepiej powoli ją zapełniać, ale żeby obrazki były przemyślane :)

      Usuń
  5. Pochwal się, gdzie kupiłaś taki piękny dywan! Bardzo mi się podoba, ale tutaj jest drugi https://dywanowy24.pl/kolekcja/dywany-marokanska-koniczyna/ o którym myślę już od dłuższego czasu, ale niestety kompletnie nie wiem, na co koniec końców postawić. Mam jasne wnętrze w nowoczesnym stylu, co byś polecała?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe aranżacje, można się takimi inspirować urządzając czy zmieniając swoje wnętrza. Mi również podoba się to w jak różnorodny sposób można wykorzystać kamień naturalny. Na ściany, podłogi, schody, kominki, można sobie naprawdę ciekawie aranżować wnętrza. Ciekawe oferty w tym temacie na https://kamiennewnetrza.pl/ znalazłam ostatnio. Już nawet mam pomysł na odmianę salonu u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie wszędzie gdzie są kominki to najlepsze inspiracje na urządzenie salonu. Nie przejdę obok takiego zdjęcia obojętnie. Producent Kominków - Ignif ma najlepsze wkłady kominkowe w ofercie jeśli byście szukali. Można zamawiać z różnych serii, najwyższej jakości stal, rzemieślnicza, ręczna robota. Widać to po kominkach że to zdecydowanie górna półka.

    OdpowiedzUsuń