Tydzień w zdjęciach (12) + minihaul

Cześć kochani!

Kolejny tydzień za nami, a więc czas na zdjęcia :) Sesja dalej w toku, jutro mam przedostatni egzamin (wszelkie kciuki mile widziane! :D), a do kolejnego aż 17 dni przerwy - oczywiście zajęcia będą odbywać się normalnie :< Plan na nowy semestr mam do d*py, więc nie jestem do niego najlepiej nastawiona... No ale mówi się trudno ;)
Dzisiejszy tydzień w zdjęciach to będą przede wszystkim różne nowości, które trafiły w moje ręce :)

Zacznę może od zakupów do domu. Niestety my - kujawiaki-biedaki nie mamy w pobliżu żadnej Ikei (najbliższa jest w Gdańsku...), więc gdy moja siostra przy okazji była w Ikei we Wrocławiu to poprosiłam ją o kilka dupereli.

Jako pierwszy uchwyt na serwetki, który ja planuję wykorzystać na różne papiery i dokumenty, które muszę raczej trzymać na wierzchu, bo inaczej o nich zapomnę :) Jest prześliczny i był bardzo bardzo tani, bo kosztował 10 zł.

2 zwykłe metalowe doniczki, z którymi planuję moje pierwsze konkretniejsze DIY :D Jak się uda, to na pewno zaprezentuję na blogu.

I klasyk - ażurowy lampion, którego ja jednak używam jako... lampion ;) Wiem, że sporo dziewczyn trzyma w nich np. pędzle albo długopisy, dla mnie jednak jest najfajniejszy po prostu jako lampion.

Teraz moje małe zakupy kosmetyczne:

Od jakiegoś czasu szukałam fajnego regenerującego kremu pod oczy na noc i przyznam szczerze, że przymierzałam się już do zakupu jakiegoś kosmetyku ze średniej-wyższej półki, a tu w Rossmannie trafiłam na krem pod oczy o naprawdę bardzo ładnym składzie z niezłym potencjałem za - uwaga, uwaga - 7 czy 8 złotych! Jestem bardzo ciekawa jego działania :)

A tu prosto zza oceanu przyleciały do mnie revlonowskie lip butters w kolorach 010 Raspberry Pie i 090 Sweet Tart. Mocno kombinowałam z kolorami zdjęcia, bo chciałam dobrze oddać rzeczywisty odcień szminek, niestety nie do końca mi się udało, bo na żywo są chłodniejsze w barwie. Każdą z nich miałam już na ustach i na tę chwilę jestem zadowolona :)

A tutaj moje nowe buciki - pokazywałam je już Wam na fanpage'u. Dokładnie takich szukałam przez dobre 1,5 roku, ale niestety większość butów tego typu jest dla mnie o wiele za szeroka. Z pomocą przyszła mi Zara Kids, skąd pochodzą te butki :) Teraz tylko czekam na wiosnę i będę w nich biegać!



A na koniec małe słodkie co nieco, czyli mrożony jogurt z Redberry :) Jako dodatki wzięłam gruszkę i winogrona. Uwielbiam ich desery!

Ja tymczasem uciekam do rachunkowości :<

Jak Wy spędziłyście swój tydzień? Kupiłyście coś ciekawego?


Polub facehairbodycare na Facebooku

Pozdrawiam wszystkich
Asia

32 komentarze:

  1. No no no, mieszkam we Wrocławiu, a do Ikei jeszcze nie trafiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że po pierdołki tego typu warto się wybrać :)

      Usuń
  2. Uwielbiam zakupy w Ikei, niestety do najbliższej muszę jeździć do Gdańska albo do Warszawy :/ podobnie jest z Zarą,a akurat Twoje butki wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj no to widzę, że mamy podobny problem, chociaż u mnie przynajmniej jest Zara :)
      Pamiętaj, że zawsze można zamówić ze strony z dostawą do domu :)

      Usuń
  3. uwielbiam mrożone jogurty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tos mi zrobila smaka na deser ;) 3mam kciuki za egzaminy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D to chyba trzeba coś z tym zrobić! :)
      Dziękuję bardzo za kciuki!

      Usuń
  5. Te lampiony z Ikei są śliczne w kolorze czerwonym, wykupię je w każdym rozmiarze! A co do butów - mam rozmiar 40 i wąską stopę, dramat :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to rzeczywiście ciężka sprawa, współczuję :<

      Usuń
  6. szkoda, że ja do Ikei mam tak daleko, bo te rzeczy są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem tego kremu pod oczy, bo mój krem z wit. A dobiega dna więc mam w planach zakup jakiegoś innego mazidła pod oczy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że za taką cenę warto wypróbować nawet z czystej ciekawości :)

      Usuń
  8. kocham mrożone jogurty! mam taki sam uchwyt do serwetek:) powodzenia w DIY, ja się zajmuję hobbystycznie rękodziełem i niedługo planuję uruchomić drugiego bloga związanego z tym tematem:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masełka wyglądają fantastycznie, chętnie bym przetestowała ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się strasznie nimi jaram przez amerykański YouTube :) Moje kupione na ebay :)

      Usuń
  10. Ja nigdy nie byłam w Ikei, bo również mam za daleko, więc zawsze jakieś akcesoria/dekoracje kupuję przez allegro.
    Butki bardzo ładne, ale że w Zara Kids :) Czyżbyś miała malutką stópkę? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety wtedy dochodzą koszty przesyłki :<
      Wiesz co, noszę 36 więc stopa mała, a przy tym wąska :)

      Usuń
  11. Cudne butki! Nigdy nie zaglądam na dział dziecięcy, ale chyba muszę zacząć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Koniecznie zajrzyj, ciuszki też czasem są dobre na dorosłą kobietę :) Buty są do 38 rozmiaru :)

      Usuń
  12. Masełka Revlon wyglądają pięknie, oba odcienie! Zakupy z Ikei również mega fajne. Oby do wiosny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Oj tak, oby do wiosny :) Chociaż pogoda teraz u mnie już jest super, niech już tak zostanie :)

      Usuń
  13. Ten uchwyt na serwetki / papierzyska zauroczył mnie totalnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też, jak go zobaczyłam na stronie, to wiedziałam, że muszę go mieć! :)

      Usuń
  14. Uchwyt na serwetki jest przepiękny! Chyba też muszę zajrzeć na dział dziecięcy w Zarze, bo też mam bardzo wąskie stopy :c
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  15. Buciki prezentują się naprawdę fajnie,sama bym sobie takie sprawiła:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie Ikea też kusi, ale mam do niej o wiele za daleko...
    Buty są mega! :)

    OdpowiedzUsuń