Tydzień w zdjęciach (11)

Cześć kochani!

Witam Was po raz pierwszy w lutym - nie wiem jak Wam, ale mnie styczeń zleciał niesamowicie szybko i aż ciężko mi uwierzyć, że już pierwszy miesiąc nowego roku za nami. 


1. Jeśli macie ochotę na słodkie małe co nieco, a nie chcecie, żeby było to coś ciężkiego czy bardzo kalorycznego, to bardzo polecam Sorbety Premium marki własnej Piotra i Pawła. Są naprawdę rewelacyjne, nie są przesłodzone, ani mdłe, odpowiednio kwaskowate, lekkie, po prostu boskie. Moim zdaniem dużo lepsze niż sorbety Grycana :)
2. Strona na luty mojego kalendarza ściennego z okładkami vintage z Vogue - ta pochodzi z grudnia 1917 roku i jest po prostu przepiękna :)
3. Zobaczcie, co udało mi się wypożyczyć z toruńskiej Książnicy Kopernikańskiej - Paryski szyk. Podręcznik stylu Ines de la Fressange. Jeszcze nie zaczęłam czytać, tylko przewertowałam i już nie mogę się doczekać. Jest po prostu przepięknie wydana, samą przyjemnością jest patrzenie na nią. 
4. Są tu jakieś fanki comiesięcznych tapet od One Little Smile? Bardzo lubię tapety Pauli, są minimalistyczne, tematyczne i zawsze urocze :) Najbardziej podobała mi się dotychczas ta styczniowa, pingwin był po prostu boski!


5. Ze względu na to, że w tygodniu nie mam czasu na siedzenie z maską na włosach, potrzebowałam jakiejś fajnej odżywki, która będzie dawała rewelacyjny efekt już po kilku minutach. Na kilku blogach czytałam, że właśnie ta - Nivea Long Repair jest bardzo fajna, więc postanowiłam ją wypróbować. Jeszcze nie używałam, ale nie mogę się doczekać :) 
6. Wczoraj, wraz z początkiem lutego, rozpoczęłam wyzwanie ze facebookowego fanpage'a Beauty Fit & Healthy "Wyzwanie na piękne, silne ramiona". Polega to na tym, że przez cały miesiąc, każdego dnia wykonujemy ćwiczenia z filmiku przypisanego na dany dzień. Ogólnie, jak wiecie, nie jestem zbyt wielką fanką dywanówek, wolę ćwiczyć w klubie, ale nic nie stoi na przeszkodzie ćwiczenia na daną partię ciała przez kilka-kilkanaście minut, jako wsparcie swoich regularnych treningów. Jeżeli również chciałybyście dołączyć - klikajcie tutaj

Jak Wy spędziłyście tydzień? Możecie polecić mi jakieś inne fajne, drogeryjne odżywki? 

Polub facehairbodycare na Facebooku

Podrawiam wszystkich
Asia

14 komentarzy:

  1. Mi też styczeń zleciał szybko :)
    Uwielbiam te tapety, ciekawe jaka będzie w marcu ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem bardzo ciekawa :D Może już coś bardziej wiosennego? :)

      Usuń
  2. jakie fajne te tapety, nie słyszałam o nich wcześniej. A sorbetów na pewno spróbuję, kocham lody i sorbety o każdej porze roku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z drogeryjnych lubiłam L'Oreal różową light, teraz mam Balea Professional Repair+Pflege, która pięknie unosi włosy i nie obciąża :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak kiedyś będę miała okazję, to wypróbuję :)

      Usuń
  4. Nivea Long Repair, to już chyba klasyk :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak, ale odkąd przestałam się tak bardzo jarać włosami, nie kupuję tak dużo kosmetyków :)

      Usuń
  5. Oj, kiedy ja wreszcie skusze sie na odzywke Long Repair ;) Wytrwalosci w wyzwaniu zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przypomniałaś mi,że pora na nową tapetę od Pauli :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie ta odżywka z Nivei bardzo fajnie się sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń