Dwa tygodnie w zdjęciach (34, 35)

W zeszłą niedzielę Tydzień w zdjęciach nie pojawił się, ponieważ byłam na kilkudniowym wyjeździe we Władysławowie - z tego też powodu dzisiaj mamy dwa tygodnie w zdjęciach, razem z kilkoma fotkami znad morza.


Kocham plażowanie przy fajnej lekturze - tym razem postawiłam na nadrobienie zaległości w magazynach o modzie (i tak mi średnio wyszło...).


Zawsze się śmieję, że większość ludzi jeździ nad polskie morze wypoczywać, opalać się czy imprezować - ja jeżdżę by jeść flądrę! Uwielbiam ją od dziecka i zawsze jem z ogromną przyjemnością. Ta ze zdjęcia była średnia, jednak jeśli będziecie we Władysławowie, to koniecznie zajrzyjcie do Arturo, mają naprawdę świetne i ogromne ryby (ul. Morska, zaraz przy wejściu na plażę).


 Selfie z brzegu morza przy zachodzie słońca. Nad morzem zachody są po prostu magiczne...


Władysławowski lunapark - uwielbiam parki rozrywki, ten to takie home edition, ale i tak można się mega fajnie zabawić :) Pierwszy raz od jakichś 12 lat jeździłam na "samochodzikach" i miałam taką samą frajdę jak za dzieciaka!


Ostatniego dnia wyjazdu pojechaliśmy na Hel i odwiedziliśmy fokarium - byłam niesamowicie podekscytowana, bo uwielbiam foki! Mimo że nie przepadam za pamiątkami, to postanowiłam kupić ten przeuroczy foczy magnes na lodówkę do kolekcji :).




Sportowe nowości - nowe buty do biegania, Nike Revolution 2 oraz skakanka. Na żywo kolory butów prezentują się trochę inaczej, są dużo cieplejsze i subtelniejsze. Bardzo wygodne, dobrze amortyzują, są po prostu super. 
Skakanka jako dodatkowe kardio w wydaniu domowym :)


Tata przywiózł mi najlepszy możliwy prezent z Londynu - brytyjski Vogue :)


W Toruniu otwarto pierwszą restaurację z tak boskim wystrojem - Loft79. Wnętrze jest bardzo surowe, nawet industrialne, ale ociepla je dużo drewna i mnóstwo świeżych kwiatów. Kolorystyka bardzo "moja" - szarość, biel, czerń, do tego surowe drewno i cegły. Jedzenie też jest przepyszne, więc na pewno będę zaglądać tam częściej :).


Jak Wy spędzacie wakacje? Już po urlopie czy jeszcze przed?




Znajdziecie mnie też tutaj





22 komentarze:

  1. W przyszłym miesiącu też wyjeżdżam do Władysławowa. Jakie miejsca mogłabyś polecić? Jest coś ciekawego do zwiedzania? Albo do spędzania wolnego czasu np. wieczorami? Bo jadę tam dopiero pierwszy raz i nie bardzo się orientuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, do zwiedzania jako tako zbyt dużo nie ma, wiem, że jest muzeum motyli, ale nie zaglądałam.
      Na pewno polecam tę smażalnię, o której pisałam w poście, a do spędzenia wolnego czasu wieczorami to najlepiej przejść się na ulicę Sportową, tam jest dużo różnych knajpek, np. z karaoke :)
      Polecam też taki mały ogródek piwny przy ulicy Brzozowej od strony Cetniewa, zaraz za smażalniami - mają regionalne, niedrogie piwko :)

      Usuń
  2. ja właśnie też jestem po rybce ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja uwielbiam dorsza zwłaszcza nad morzem, bo wiem, że jest świeży - ma bardzo delikatne mięsko ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie jadłam flądry, ale rybki uwielbiam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Też pasuje mi kupić skakankę, ale na razie z tym zwlekam, bo jak już kupię to nie będzie innego wyjścia jak tylko zacząć skakać :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, to prawda, ale skakanie na skakance jest fajne! :)

      Usuń
  6. Gdzie kupiłaś buty? Szukam takich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty kupiłam stacjonarnie w sklepie SportsDirect :)

      Usuń
  7. Pierwszy raz w życiu byłam w tym roku na wakacjach nad polskim morzem, niesamowite wspomnienia, przepiękne miejsce. Całe Twójmiasto wraz z Helem. Jeszcze tam wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że tak Ci się podobało, też bardzo lubię polskie morze :)

      Usuń
  8. Zjadłabym jakąś dobrą rybkę ;) I w ogóle pojechałabym nad morze!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam lunaparki. Można się przez chwile poczuć beztrosko jak wtedy gdy było sie dzieckiem. Coś cudownego :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam prośbę :-)
    Możesz zagłosować w naszej Zabawie ?

    Wybierz zdjęcie, zapamiętaj nazwę i numer i zagłosuj w sondzie,
    która jest na dole wpisu.
    Zaznaczamy kropką w kwadraciki i naciśnij "głosuj " tutaj kliknij :-)...

    W następnym miesiącu kolor niebieski.
    Zapraszam do Zabawy w Kolorowe Lato.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń