Tydzień w zdjęciach (32)

W końcu przepiękna pogoda jak to na lipiec przystało, choć niestety dzisiejsza burza pokrzyżowała mi plan wypadu nad jezioro, z czego jestem bardzo niezadowolona ;) Trzymam kciuki, żeby było ładnie za dwa tygodnie, bo wybieram się na kilka dni nad morze (flądra <3).



Po prostu kocham jasne kwiaty, a białe róże wręcz ubóstwiam!

Obiad z dawno niewidzianą koleżanką w restauracji z kuchnią kreolską Luizjana - PO Boy z kurczakiem w stylu blackened z najpyszniejszym na świecie sosem Lafayette :)


Niesamowity kłos, który zrobiła mi koleżanka podczas robienia fascynującego projektu na wydziale ;) Sama niestety nie umiem się tak uczesać, więc aż szkoda było mi go rozpuszczać!

Małe nowości z H&M'u - świetne bikini z falbankami (przecenione na 50 zł z 90!) i prosta, kopertówka na łańcuszku średniej wielkości, która będzie pasować do wszystkiego :)


























Postanowiłam wypróbować tusz do rzęs z MySecret Create your lashes z silikonową szczoteczką z dwoma długościami "włosków". Dotarł też do mnie lakier do paznokci kupiony na promocji -40% w Colorowo - różowawo-jagodowy lakier holograficzny Colour Alike o uroczej nazwie Wata cukrowa :)

Jak minął Wasz tydzień?



Znajdziecie mnie też tutaj





8 komentarzy: