Tydzień w zdjęciach (33)

Piękna pogoda dopisuje, trzeba z niej korzystać (póki się jeszcze nie przestraszyła i nie uciekła ;)). W tym tygodniu pierwszy raz w tym sezonie wybrałam się nad jezioro. Nawet weszłam cała do wody, co jak na mnie jest czymś niesamowitym! Elementy obowiązkowe z mojego niezbędnika plażowicza obecne :)




Jeśli będziecie kiedyś w Toruniu, koniecznie wybierzcie się na lody do Lenkiewicza - są przepyszne i ogromne (na zdjęciu jedna gałka ;)). Ostrzegam jednak, że są niesamowicie słodkie - ja wzięłam zmieszaną białą i gorzką czekoladę, ta ostatnia gorzka nie była na pewno, choć oczywiście nadal bardzo smaczna :)


Jedna z moich propozycji na zdrowe, sycące i przepyszne drugie śniadanie - pełnoziarnista bułka z jajkiem na twardo, wędzonym łososiem i kiełkami. 

 Robione przeze mnie jogurtowe ciasto z jagodami. Wiem, że to niezdrowo, ale to ciasto należałoby jeść na surowo, przed upieczeniem! W tej wersji jest po prostu niesamowite :)

Kilka dni temu wybrałam się z chłopakiem do planetarium - byłam tam pierwszy raz chyba odkąd skończyłam podstawówkę. Miejsce samo w sobie nadal robi ogromne wrażenie, podobnie jak same informacje o kosmosie, jednak oprawa muzyczna zamiast w kosmos, przenosi nas z powrotem w lata 90. ;)




















Dziś za to koniec mundialu - jestem zdruzgotana tym, co w ostatnich dwóch meczach zrobiła Brazylia, a dzisiejszy finał to najgorszy z możliwych, bo nie lubię ani Niemców, ani Argentyńczyków. Z dwojga złego będę kibicować tym drugim ;)

Jak Wasz tydzień? Komu będziecie kibicować w finale?



Znajdziecie mnie też tutaj





6 komentarzy:

  1. też chyba wole Argentyne od NIemców :P
    Bardzo ładny kapelusik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciacho z jagodami....Mmmm :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem załamana Brazylią... Ale już się przyzwyczaiłam, że odpadają drużyny, które lubię. Mam chociaż nadzieję, że wygra Argentyna, nie cierpię Niemców!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz gęste włoski! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, nigdy nie byłam w planetarium (jakoś tak nie po drodze).
    A ja kibicuje Niemcom (Argentyńczyków nie cierpię, choć mam czuja, że fuksem wygrają :/), bo należy im się mistrzostwo, w końcu już tyle lat są w ścisłej czołówce, że muszą wygrać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kibicowałam Niemcom, według mnie należało im się. Ale wielkie te lody! :)))

    OdpowiedzUsuń