Lipcowe włosy

Cześć wszystkim!


Koniec miesiąca, a więc czas na aktualizację włosową :)

W lipcu dość sporo czasu poświęcałam włosom, w końcu mam wolne, więc mogę na przykład dłużej siedzieć w turbanie z nałożoną maską.

Dziś włosy umyłam szamponem Alterra z morelą i pszenicą, a potem nałożyłam na nie moją nową odżywkę Schauma Odbudowa i Pielęgnacja. Użyłam jej już jakieś 3-4 razy i całkiem mi się podoba :) Włosy są gładkie, nawilżone, jednak bez blasku.



Włosy są trochę "pogniecione", bo cały dzień miałam je spięte klamrą.

Ogólnie jestem zadowolona z ich stanu :)

Jak sprawowały się Wasze włosy w lipcu?

Pozdrawiam wszystkich
Asia

21 komentarzy:

  1. Moje włosy w lipcu są w dość dobrym stanie dzięki odżywce Dove.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kubek z kawą prawie wyleciał mi z dłoni,gdy zobaczyłam Twe włosy.Są piękne!Zdrowe,zadbane i takie gładziutkie a o takiej długości marzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż mi się oczy zaświeciły *_* Ja marzę nocami o takich włosach, a Ty jesteś z nich tylko zadowolona? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bym była zadowolona na Twoim miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Idź mieć piękne włosy gdzie indziej! :P
    Ja właśnie siędzę z olejem neem na głowie i odprawiam zaklęcia na szybszy porost i większą gęstość :D
    Gagarianka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D Trzymam kciuki za Twoje włosy i przyłączam się do zaklęć! :D

      Usuń
  6. Śliczne są ;-) ja moim zbyt wiele uwagi nie poświęcałam ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. idealne.. długie, zdrowe, gładkie. marzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie piękne włosy :o
    A długość - marzenie... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 56 yr old Structural Engineer Kleon Murphy, hailing from McCreary enjoys watching movies like Baby... Secret of the Lost Legend and Board games. Took a trip to Major Town Houses of the Architect Victor Horta (Brussels) and drives a Ferrari 250 GT LWB Berlinetta 'Tour de France'. ten artykul

    OdpowiedzUsuń