Małe zakupy drogeryjne vol. VI

Cześć wszystkim!
Jestem już po wszystkich egzaminach! Uff, co za ulga :D Co więcej z jednego z nich dostałam piątkę (:D) z drugiego nadal czekam na wyniki.
Dziś chciałam pokazać Wam małe zakupy, których dokonałam w ostatnim czasie.


Superpharm
W zeszły weekend w Superpharmie było kilka ciekawych promocji, z których chciałam skorzystać.
Przede wszystkim chciałam zakupić dwa lakiery Colorama Maybelline, gdyż dla posiadaczy karty Lifestyle druga sztuka była za 1 grosz, przy czym pierwsza kosztowała 10,49 zł. Wybrałam dwa całkowicie odmienne kolory.
Pierwszym z nich jest bardzo ciekawym odcieniem niebieskiego, nr 654. Przyznam szczerze, że nie umiem go dobrze opisać, jest to kolor głęboki, nasycony, ale nie jest to granat. Nie ma żadnych drobinek.
Pomalowałam nim paznokcie tylko raz, jest całkiem trwały, jednak zmywanie to tragedia. Wszystko dookoła paznokci było koloru niebieskie, musiałam dość długo dopierać ręce z tej całej niebieskości.

Niestety kolor jest mocno przekłamany, lepiej prawdziwy odcień oddaje zdjęcie poniżej.

źródło: Internet 

Drugim kolorem jest bardzo ładny odcień bladego różu, nr 93. W czwartek pomalowałam nim paznokcie i dzisiaj lakier ogólnie jest cały, trochę starty na końcówkach.


Kupiłam też balsam do ust L'biotica Protect SPF 30. Skład opiera się na parafinie, więc nie jest idealny, jednak liczę na dobrą ochronę przed słońcem, wiatrem itd. Planuję go używać tylko przy bezpośredniej ekspozycji na słońce, czyli na plaży, na działce, do chodzenia po mieście mam pomadkę Oeparolu z SPF 20.

Skład: Petrolatum, Cera Alba, Ricinus Communis Oil, Olea Europea Oil, Honey, C12-15 Alkyl Benzoate and Titanium Dioxide and Aluminium Stearate and Polyhydrostearic Acid and Alumina, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Octorylene, Vanilla, C10-30 Cholesterol/Lanosterol Esters, Tocopheryl Acetate, D-panthenol.
Cena regularna to 8,99 zł, w promocji kupiłam go za 4,99 zł.

Natura
Skończył się mój poprzedni lakier podkładowy z Essence. Trochę rozdwajają mi się paznokcie, więc stwierdziłam, że wypróbuję coś nowego, a nuż to ten poprzedni powodował rozdwajanie.
Zakupiłam więc Essence Studio Nails XXL Nail Thickener, który ma chronić przed rozdwajaniem.


Zapłaciłam za niego 7,99 zł.
Łącznie wydałam ok. 24 zł zaoszczędzając prawie 15 zł.

A co Wy ostatnio kupiłyście? Używałyście lakierów Colorama? Co o nich sądzicie?
Pozdrawiam wszystkich
Asia

8 komentarzy:

  1. Posiadam ten lakier z Maybelline, u mnie na paznokietkach również jest bardzo trwały chociaż nie używam topcout'u :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie używam topcoatu, tylko basecoat :)

      Usuń
  2. Nie miałam lakierów coloramy, ciekawa jestem jak z ich trwałością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety użyłam każdego z nich tylko raz, to za mało, żeby wysnuć jakiekolwiek wnioski :< jednak żaden nie odprysł po jednym dniu, więc na pewno nie jest tragicznie. Ten różowy mam na paznokciach od czwartku i tylko końcówki są starte.

      Usuń
  3. bardzo ladne kolory, nie mialam zadnego lakieru maybelline

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, było dużo innych fajnych, jednak te mi się spodobały najbardziej :)

      Usuń
  4. Ale fajne zakupy! I cudowne kolory lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń