Zmiany zmiany zmiany - wystrój, fanpage, fryzura

Cześć wszystkim!

Myślę, że stali bywalcy mojego bloga od razu zauważyli różnicę w jego wyglądzie. Mam nadzieję, że się Wam podoba. Nadal pracuję nad małymi elementami, które planuję wprowadzić, jednak to wymaga czasu i podszkolenia siebie z kodów :D Dajcie znać koniecznie, czy zmieniłybyście coś jeszcze.

Postanowiłam także założyć fanpage na Facebooku, sama bardzo lubię ten sposób śledzenia blogów, więc zapraszam do klikania "Lubię to!". Będzie mi bardzo miło :) Możecie kliknąć po prawej (na samej górze prawego paska), a także znajdziecie mnie wpisując w facebookową wyszukiwarkę "facehairbodycare.blogspot.com".

Ostatnia sprawa - zmieniłam odrobinę fryzurę. Oczywiście nie obcięłam włosów (:D), jednak zrobiłam małą innowację z moją grzywką. Chciałam grzywkę półokrągłą z długimi pasmami po bokach. Z początku byłam niezadowolona, bo nie spodobała mi się technika pani fryzjerki, no i grzywka była trochę krzywa, jednak potem się przekonałam i już mi się podoba. Miałam wstawić zdjęcie, ale niestety dziś jestem chyba niefotogeniczna :<. Wzorowałam się na grzywce, która była zaprezentowana w artykule Wysoki kok z grzywką na Wizaz.pl.


Koniecznie napiszcie co myślicie o wystroju, fanpage'u itp!
Pozdrawiam wszystkich
Asia

8 komentarzy:

  1. Mnie się bardzo podoba nowy wystrój wnętrza bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak "żywiej" się zrobiło, a nagłówek zaczął przykuwać uwagę :) Chociaż wygląd nie jest dla mnie tak istotny. Odwiedzam Cię ze względu na mądre i rzeczowe artykuły :) Podoba mi się to jak i o czym piszesz. No i podziwiam Twoje włosy. Cudo <3 Chętnie zobaczyłabym nową grzywkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, cieszę się, że tak Ci się podobają moje posty, wiele to dla mnie znaczy :) Myślę, że uda mi się jakieś sensowne zdjęcie grzywki zrobić, może poproszę chłopaka, jakoś gdy sama robię zdjęcia to wychodzę dobrze na jednym na sto :D

      Usuń