Zamówienie z Biochemii Urody

Cześć wszystkim!

Dziś chciałam Wam pokazać zawartość paczuszki, która przywędrowała ze mnie z Biochemii Urody. Powiem Wam, że Poczta Polska tak mnie zszokowała (pozytywnie!), że aż muszę o tym wspomnieć. Paczka została nadana w Kielcach w czwartek ok. 14:30, w piątek o 13 dostałam smsa, że zostanie doręczona tego samego dnia. Gdzieś o 16 paczka była już u mnie. Jestem naprawdę zszokowana, biorąc pod uwagę to, że list z Torunia do Torunia może iść przez trzy dni :D

Część produktów Was nie zaskoczy, bo kupuję je już po raz pierdyliardowy - są to moje ukochane kosmetyki, których nie mam zamiaru zamieniać na żadne inne! Mowa oczywiście o olejku do demakijażu, którego zamówiłam już chyba piątą buteleczkę i o pudrze bambusowym, którego jest to zapewne 4 opakowanie. Recenzje tych kosmetyków pojawiły się już jakiś czas temu na blogu (klik klik).


Poza tym zamówiłam dwa hydrolaty: oczarowy, którego zużyłam już chyba 2-3 butelki i dobrze działa na moje naczynka oraz z kwiatu pomarańczy, który podobno także ma dobre działanie na naczynka, a także działa antyoksydacyjnie. Jestem także bardzo ciekawa jego zapachu, oby był taki, jak sobie wyobrażam! :)

Ostatnim produktem, który bardzo przyda się latem jest olej z pestek malin. Musiałam zakupić nowy, ponieważ poprzednie opakowanie oddałam mojemu chłopakowi, a jest to dla mnie letni niezbędnik, dzięki któremu rodyjskie słońce nie ruszyło moich włosów w poprzednie wakacje. Będę go także używać w pielęgnacji twarzy :)

Zapraszam Was do lubienia mojego bloga na Facebooku :)
Lubicie te produkty? Co Wy ostatnio ciekawego zakupiłyście? Jakie są Wasze kosmetyczne niezbędniki? 

Pozdrawiam wszystkich
Asia

18 komentarzy:

  1. Olej z pestek malin na włosy? Ciekawe, sama chętnie bym spróbowała, ale zamówienie na BU będę mogła zrobić chyba dopiero na święta :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olej z pestek malin zawiera naturalny filtr UV, w ten sposób chronię włosy przed negatywnym wpływem słońca :) Czemu dopiero na święta? :<

      Usuń
  2. Puder bambusowy z BU to od pół roku mój hit wśród pudrów transparentnych. Dzięki Asiu za polecenie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że tak Ci się spodobał! :) Ja już chyba nie przerzucę się na żaden inny ;)

      Usuń
  3. Jestem bardzo ciekawa tego pudru bambusowego... Do recenzji już zajrzałam:)
    Jeśli chodzi o pocztę, to muszę przyznać,że się bardzo poprawili:) Przesyłki dostarczane są ekspresowo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że naprawdę warto go kupić, jest bardzo tani, a świetny :)
      Tak, to prawda, Poczcie rośnie konkurencja, więc nie mają wyjścia, muszą się poprawić :)

      Usuń
  4. Zabierałam się już kilka razy do składania zamówienia z BU i nadal nie mam nic :( Trzeba nadrobić :P

    OdpowiedzUsuń
  5. BU to prawdziwa skarbnica, narobiłaś mi sporej ochoty na zamowienie tymi swoimi zakupkami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda, połowę rzeczy chciałoby się kupić :)

      Usuń
  6. Muszę w końcu kupić ten puder kiedyś :) A i hydrolat by się przydał ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rok temu zamówiłam pierwszy raz produkty z BU i byłam bardzo a to bardzo zadowolona :))

    OdpowiedzUsuń
  8. kusi mnie ten puder, a olej podobno bardzo dobry odmładzacz:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak, to prawda, ma silne działanie antyoksydacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dawno nie robiłam zamówienia z BU, wciąż wszystko mam. Ale robiłam inne zakupy, głównie zmywacze makijażu etc, ale był też jeden filtr, dobry naturalny dezodorant i inne, o których napiszę, mam nadzieję, niedługo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie przeczytam o naturalnym dezodorancie, przydałoby mi się coś dobrego :)

      Usuń