Śmieszne wyszukiwania z Google #3

Zawsze czekam na dodanie posta z tej serii, bo zawsze mam przy tym mnóstwo śmiechu! Tym razem uzbierałam trochę więcej pozycji :)



Standardowo - pisownia oryginalna. 


1. kredka do włosów
Kojarzy mi się z tym tylko ten kawał:
"W szkole pani kazała narysować dzieciom swoich rodziców. Po chwili podchodzi do małego Jasia i pyta:
- Dlaczego twój tata ma niebieskie włosy?
- Bo nie było łysej kredki."
Jakby ktoś jeszcze nie zauważył - kocham suchary :D

2. nie wiem czy ten kolor
Ja też :<

3. chce miec wlosy do pasa
Gratuluję - powodzenia!

4. przyprwy na twarz włosy
Oby nie pieprz cayenne :D

5. moje nagie ciało
Nie prościej spojrzeć w lustro, niż pytać wujka Google?

6. kiedy po raz pierwszy zrobilas
Szkoda, że nie wiem co, może bym odpowiedziała :)

7. obciela warkocz
A to odważna kobieta!

8. twarz pomalowanej o wygladzie tygrysa
Nie wiem, jak wygląda, ale bardzo bym chciała zobaczyć :D

9. idalia nago
No cóż, zapraszam na bloga Idalii - klik - w ubraniu, ale zawsze coś! 

10. krem na porost wlosow na twarzy
Nie znam takiego i nie chciałabym go użyć!

11. hydrolad szałwiowy
Hydrolad szałwiowy jezd moim ulubjonym hydroladem. 

Które podobało Wam się najbardziej? U mnie wygrywa hydrolad :D

Pozdrawiam wszystkich
Asia

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Aż szok, że można trafić na mojego bloga, wpisując coś takiego :D

      Usuń
  2. Bardzo lubię zaglądać w hasła wklepywane w google zawsze poprawia mi to humor :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie nie ma żadnych śmiesznych ;x wszystkie w stylu "moja włosowa historia, henna khadi" itp ;x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, u mnie też czasem są zastoje w śmiesznych hasłach, zazwyczaj te idiotyczne pojawiają się grupami :D

      Usuń
  4. Przy hydroladzie poplakalam się ze śmiechu :p Nawet Pawła to rozbawiło;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja prawie umarłam jak to zobaczyłam pierwszy raz :D

      Usuń
  5. Uwielbiam takie posty :D Sama zbieram takie kwiatki i może niedługo coś naskrobię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie zapisuję co lepsze, jak się uzbiera kilka fajnych to wstawiam :D Jestem ciekawa czego u Ciebie śmiesznego szukają :)

      Usuń
  6. mnie najbardziej rozwalił ten tygrys:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No rzeczywiście, zwłaszcza, że nigdy nie widziałam kobiety, która wygląda jak tygrys :D

      Usuń