Tag: 50 faktów o mnie - część pierwsza

Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo lubię czytać posty tego typu, więc sama postanowiłam odpowiedzieć na ten tag. Oto 50 faktów o mnie:


1. Moje imiona to Joanna Karolina.
2. Urodziłam się i wychowałam się w Toruniu, bardzo kocham moje miasto i raczej nie chcę go opuszczać.
3. Nigdy nie dotykam surowego mięsa...
4. ... chociaż ostatnio pierwszy raz obrobiłam pierś z kurczaka na obiad (oczywiście w rękawiczkach) i prawie przy tym umarłam.
5. Jak już jesteśmy przy mięsie - nie jem innego niż kurczak, indyk i ryby.
6. Obejrzałam 8 sezonów Doktora House'a, 9 sezonów Chirurgów i uważam, że jestem wystarczająco wykwalifikowana, by diagnozować choroby :D
7. W całym życiu jechałam pociągiem może z 10 razy, więc jestem bardzo podekscytowana za każdym razem, gdy mam okazję.
8. Uwielbiam rollercoastery.
9. Jestem alergikiem - jestem uczulona na trawy, brzozę, kurz, roztocza, pierze, żyto, sierść kota.
10. Jestem uzależniona od elektroniki - nie dałabym rady bez smartfona, komputera itp.
11. Uwielbiam porządek.
12. Kocham prowadzić samochód, ale raczej nie łamię przepisów (gdy jest ograniczenie do 90, a ja jadę 100 czuję się jak największy buntownik :D)
13. Mam wiele ukochanych smaków dzieciństwa - teraz naszło mnie na lody zrobione z Danonków.
14. Gdy byłam mała kochałam się w Aldenie z Aparatki, nie przeszkadzało mi nawet to, że miał pięciokątną głowę.
15. Uważam Scarlett Johansson za kwintesencję kobiecości.
16. Gdy miałam 8 lat złamałam rękę z przemieszczeniem w nadgarstku bawiąc się z kolegą w zapasy.
17. Jestem serialomaniaczką, oglądam: Dextera, Chirurgów, Suits, Castle, Awkward., 2 broke girls, Big Bang Theory, How I met your mother, Californication, The Walking Dead i pewnie i tak coś pominęłam :D
18. Jedną z moich ukochanych bajek był Świat według Ludwiczka, nawet teraz czasem włączam sobie jakiś odcinek.
19. Kocham zumbę!
20. Lubię jeść maliny, truskawki i jagody z kompotów.
21. Moim ulubionym drinkiem jest mojito.
22. Jem ciastka warstwami - Delicje, wafle, Hity.
23. Nie lubię chodzić w szpilkach i uważam je za wredny wynalazek mężczyzn :D
24. Mam chłopaka, który gotuje najpyszniejsze potrawy na świecie.
25. Nie lubię, gdy ktoś lub coś zmienia mi plan dnia.

Niedługo pojawi się część druga, pracuję nad nią :)

Macie może z niektórymi rzeczami tak samo jak ja? 
Pozdrawiam wszystkich
Asia

11 komentarzy:

  1. Mam tak samo z serialami,Skazanego na Śmierć obejrzałam z 20 razy, Dr House trochę mniej ale każdy odcinek obejrzałam kilkakrotnie. Kocham też The walking dead, Breakout Kings, Kryminalini, Twarzą w twarz a ostatnio zakochałąm się w "Odwróceni".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o seriale, które się skończyły to wszystkie odcinki Przyjaciół i Seksu w wielkim mieście widziałam po kilkanaście razy :D Też kiedyś oglądałam Kryminalnych :)

      Usuń
  2. Danonkowe lody... przywołałaś smak również mojego dzieciństwa! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A po przeczytaniu całości stwierdzam, że mamy ze sobą dużo wspólnego :D
      No ale ten "buntownik za kierownicą" rozwalił mnie, bo sama się tak czuję :D

      Usuń
    2. Właśnie wstawiłam Danonki do zamrażarki :D Cieszę się, że mamy ze sobą dużo wspólnego :)

      Usuń
  3. Podpisuję się po punkty 18,21,22,23 i 24:) Uwielbiam Świat według Ludwiczka i teksty pana Andersona :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pan Anderson miał wspaniałe teksty i też go uwielbiam :D

      Usuń
  4. 2! Czekałam kilka lat, żeby wrócić do Torunia i chyba się rozpłakałam z radości pierwszego dnia po powrocie, kiedy wyszłam z domu i znów szłam przez swoje miasto :)
    Z mięsem mam podobnie. Dotykam, bo chociaż punkt 24 też mamy tak samo, nie mogę zmuszać pana W. do gotowania za mnie cały czas :D Z tym, że jak coś zrobię, jesli widzę mięso surowe na początku przygotowywania potrawy, mam problem ze zjedzeniem go. Jeśli ktoś coś przygotuje i widzę tylko efekt końcowy jest ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nigdy nie opuściłam miasta na więcej niż 2-3 tygodnie, ale nawet po tak krótkim czasie czuję radość z powrotu do Torunia :)
      Mnie ukochany cały czas gotuje i wszyscy w rodzinie się martwią jak ja sobie poradzę jak sama będę musiała zrobić obiad :D Ale jakoś dałam radę jak musiałam. Ja mam problem, że jak np. zobaczę w mięsie już ugotowanym jakąś chrząstkę, żyłę czy coś takiego, to już dalej nie mogę jeść, bo mi niedobrze :<

      Usuń
  5. 11, 14, 17, 18, 20, 21, 22 - wszystko się zgadza:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam zakochaną w Aldenie, nie sądziłam, że ktoś oprócz mnie mógł go pokochać :DD

      Usuń