Sierpniowe włosy

Cześć wszystkim!

Czas na podsumowanie miesiąca w pielęgnacji włosów :) Sierpień był dla moich włosów bardzo fajnym miesiącem, ponieważ miałam sporo czasu na ich pielęgnację. Maski gościły na nich przez długie godziny (oczywiście łącznie!), oleje także kilka razy. Testowałam nowe kosmetyki, więc miałam także przy tym sporo radości :)

Ostatnio spotkała mnie niestety niemiła włosowa niespodzianka, a mianowicie suche końcówki kilku pasm włosów. Stało się to po umyciu włosów neutralnym szamponem Natura Siberica, potem trzymałam na włosach przez ponad godzinę maskę Alterry z granatem i aloesem (nie celowo, po prostu się zasiedziałam). I chyba ta Alterra spowodowała przesuszenie, a konkretne alkohol w niej zawarty. Przyznam szczerze, że zdarzyło mi się coś takiego z tą maską po raz pierwszy, nawet o tym nie pomyślałam do chwili, w której zobaczyłam suche końce.

Postanowiłam zadziałać, więc użyłam:
Wzmacniającego olejku do włosów Babuszki Agafii - nałożyłam go na włosy na długości na jakieś 5-6 godzin przed myciem.
Szamponu neutralnego Natura Siberica - jak to zazwyczaj bywa z szamponem - umyłam nim włosy, raz.
Tybetańskiej odżywki do włosów "objętość i siła" Planeta Organica - nałożyłam jej dość sporo na jakieś 40 minut.
Gdy wyschły użyłam serum Biovax z witaminą A+E - na końcówki i przeczesałam trochę nim włosy na długości.

Co ciekawe - włosy schły niesamowicie długo, co najmniej godzinę dłużej niż zawsze, bo jakieś 6 godzin! Ja tu chciałam iść spać, a włosy mi nie pozwalały :<

Efekt - taki jak widać na zdjęciu.
 Włosy są minimalnie odkształcone, zapewne gdy szłam spać były jeszcze trochę wilgotne w tym miejscu.

Postanowiłam pokazać Wam też drugie zdjęcie, robione wczoraj - włosy w "pełnej okazałości", czyli rozłożone :) Coś dziwnie padło światło i też wydają się powyginane, ale takie nie są.
Tego dnia także umyłam włosy neutralnym szamponem NS, a potem na pół godziny nałożyłam balsam Babuszki Agafii na kwiatowym propolisie. Końcówki również zabezpieczone serum Biovaxa - jego recenzja pojawiła się przedwczoraj :)


Co tam u Waszych włosów w sierpniu? "Grzeczne" czy nie? 

Pozdrawiam wszystkich
Asia

39 komentarzy:

  1. Jakie piękne ;)
    U mnie maska z Alterry nie robi kuku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) U mnie też nigdy nie robiła, dlatego byłam tak bardzo zaskoczona ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Haha to prawda, też ostatnio się dziwiłam, że już takie długie :)

      Usuń
  3. ale długie też takie chcę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem zakochana w Twoich włosach ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też. to jedne z ładniejszych włosów jakie oglądam na blogach. ;*

      Usuń
    2. Dzięki dziewczyny, jest mi niesamowicie miło : *

      Usuń
  5. Ależ piękne! I jakie długaśne *.*
    Moje w sierpniu też były nawet grzeczne:P Zauważyłam za to przedziwną tendencję do mocniejszego rozdwajania końcówek z lewej strony. Nie mam pojęcia jak to się dzieje:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może śpisz zazwyczaj na tym boku? Albo nosisz na tym ramieniu torebkę?

      Usuń
  6. śliczne włoski ;)

    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękne włosy! Co do drugiego zdjęcia, gdybym po prostu znalazła je w sieci, obstawiałabym photoshopa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co za włosy. :) Są prześliczne. Jedne z ładniejszych jakie widziałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wowwww ile włosów, jaka długość! Ehhhh i znowu się zakocham w prostych, niedobre blogerki! :)To moje to takie sieroty przy Twoich, nie ma porównania. Ślicznoty:D

    Patrz, napisałaś posta, a wszyscy i tak patrzą tylko na zdjęcia heh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, wnioskuję, że Ty masz kręcone? :)
      No rzeczywiście, to prawda, nie no myślę, że pewnie niektórzy przeczytali, chociaż naturalnie zazwyczaj się patrzy jako pierwsze na obrazki :)

      Usuń
  10. Ach, piękne, tylko patrzeć i podziwiać!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też miałam przesuszone włoski jak trzymałam tą maskę gdzieś tak z 50 minut. Wyglądały strasznie! Teraz używam jej tylko jako odżywki na 5 minut, sprawdza się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No u mnie tak 20 minut najlepiej, a tu się zasiedziałam :<

      Usuń
  12. w sierpniu były całkiem grzeczne, tylko teraz pod koniec miesiąca jakiś przesusz:<! Twoje się pięknie sprawują mimo epizodu z maską Alterry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj no to szkoda, ale trochę regeneracji i będzie dobrze :) Dziękuję :)

      Usuń
  13. Tak zadbane końcówki przy takiej długości to wręcz cud! :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dziękuję :) Staram się o nie dbać najlepiej jak potrafię :)

      Usuń
  14. Ale długie i gęste!Jakie głaaadie! Kobieto, masz niesamowite włosy!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś moją inspiracją, są cudowne, zgaduję, że porowatość niska, bo na takie wyglądają. :) Zgadzam się z dziewczynami, jak z photoshopa! Cudo. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, dziękuję Ci bardzo :) Porowatość rzeczywiście niska :)

      Usuń
  16. 54 yrs old Physical Therapy Assistant Margit Ferraron, hailing from Quesnel enjoys watching movies like Nömadak TX and Slacklining. Took a trip to Lagoons of New Caledonia: Reef Diversity and Associated Ecosystems and drives a Bugatti Type 57SC Atalante. po wiecej kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń