Tag: 50 faktów o mnie - część druga

Dziś druga część pięćdziesięciu faktów o mnie:

26. Bardzo boję się horrorów, uważam obejrzenie The Ring za jeden z największych błędów życiowych.
27. Nie lubię "góry" od piżamy, więc gdy babcia kupuje mi nową na święta, to używam tylko "dołu" dobierając do niego zwykłą koszulkę.
28. Mam tresowanego żółwia, który potrafi otworzyć drzwi od łazienki, gdy nie ma swojego jedzenia próbuje zajrzeć do miski psa, lubi wchodzić na różne przedmioty na podłodze i śpi na zasilaczu od laptopa.
29. Z kolei mój pies każe sobie robić łóżko w okolicach 22, kocha jeździć samochodem, a gdy wracam do domu raczej nie schodzi z kanapy, tylko leży na niej, piszczy i merda ogonem dopóki się do niej nie przyjdzie, przestanie dopiero, gdy uzna, że została wystarczająco wygłaskana.
30. Nie piję kawy.
31. Mój ulubiony kolor to fioletowy.
32. Moim ulubionym przedmiotem na studiach jest matematyka.
33. Lubię filmy nakręcone na podstawie komiksów (X-Men, Thor, Kapitan Ameryka, Iron Man itp.)
34. Mam wadę wzroku -1.
35. Kocham kanapkę z Subway'a z grillowanym kurczakiem.
36. Nigdy nie wybaczę moim rodzicom dwóch rzeczy: że wypisali mnie z tańca towarzyskiego i że wyrzucili zrobiony przeze mnie w zerówce wazonik z butelki po Bobofrucie i masy solnej, w którym odciskałam mój pierścionek ze Smerfetką.
37. Bardzo lubię oglądać Polimaty na YouTube (klik), naprawdę można się dużo ciekawego dowiedzieć z tego kanału, zwłaszcza, że Radek porusza tematy, o których raczej nie mówi się w szkole czy na studiach.
38. Lubię jeździć nad morze, ale nie lubię się w nim kąpać. Nad polskie morze jeżdżę dla flądry :D
39. Uwielbiam kuchnię indyjską.
40. Nie znam się szczególnie na komputerach, ale nie jestem jedną z tych osób, które na pytanie "jaki masz komputer?" odpowiadają "biały".
41. Zawsze ze sobą w torebce mam: okulary przeciwsłoneczne, mini portfelik z kartami, klucze, iPoda, balsam do ust, telefon i gumy do żucia, które żuję rzadko.
42. Nie lubię poruszać się komunikacją miejską.
43. Chciałabym mieć ładniejszy nos.
44. Nie lubię śliwek i wiśni w jakiejkolwiek formie.
45. Lubię rozwiązywać krzyżówki, mam na telefonie aplikację z krzyżówkami i praktycznie codziennie przed snem rozwiązuję chociaż jedną.
46. Bardzo chciałabym mieć samochód terenowy, uważam, że kobieta wygląda niesamowicie uroczo w takim wielkim samochodzie.
47. Od wielu lat jestem wielką fanką Chelsea Londyn.
48. Gdy byłam mała uczyłam się grać na pianinie, ale nie porwało mnie to szczególnie.
49. Chciałabym skoczyć ze spadochronem lub na bungee.
50. Jestem straszną panikarą, gdy ktoś za mną idzie rozglądam się nerwowo, nie cierpię chodzić sama po zmroku.

Czy i tym razem macie ze mną jakieś "punkty" wspólne?

Pozdrawiam wszystkich
Asia

12 komentarzy:

  1. ja również panicznie boję się horrorów, najtraszniejszy film obejrzany przeze mnie to Zmierzch, haha :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja skakałam na bungee, polecam, niesamowite wrażenie :D
    zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ha ha, naprawdę, im częściej o Tobie czytam, tym bardziej Cię lubię:) Cech wspólnych znajduję bardzo dużo:
    nie lubię wiśni, ani żadnych przetworów wiśniowych, za to przepadam za kuchnią indyjską. Uczyłam się grać na pianinie w dzieciństwie, ale nie lubiłam tego;) Nie znoszę horrorów i jestem tak samo spanikowana, jak idę sama po zmroku. I uwielbiam filmy na podstawie komiksów:) Twój żółwik mnie zauroczył:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło! Zawsze fajnie znaleźć kogoś, z kim ma się tyle cech wspólnych :) Z ciekawych rzeczy o żółwiu - Pusia ostatnio wyciągnęła dwa ogórki z reklamówki (!) i je pożarła :o

      Usuń
    2. ! Pusia jest niesamowita! Biańczysława tez oczywiście:)

      Usuń
  4. Lubie horrory. Dla mnie tamten byl slaby :D. Moj brat je czesto ogladal, wiec zaczelam w podstawowce- tylko wtedy sie balam chodzic sama przez lasy do szkoly ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, to zazdroszczę, ja nawet na zwiastunach horrorów w kinie muszę zasłaniać oczy :D

      Usuń
  5. Ty weno się odczep od swojego nosa!:D Jest bardzo ładny;)

    Biniek xd

    OdpowiedzUsuń