Noworoczne życzenia od facehairbodycare

Cześć kochani!


Już tylko siedem godzin dzieli nas wszystkich od wkroczenia w kolejny rok. Nie wiem jak Wy, ale ja to uwielbiam - nie tyle co Sylwestra, ale zmianę. Tak naprawdę w ciągu kilku minut przenosimy się w zupełnie inną, noworoczną rzeczywistość, gdzie wszystko może się zdarzyć. Mamy przed sobą 365 stron niezapisanej książki i to przede wszystkim od nas zależy, co na nich napiszemy. Uwielbiam wszystkie początki, bo czuję, że mam wielką moc realnego projektowania swojego życia.

Życzę Wam, żeby 2014 rok rzeczywiście był dla Was świeżym startem, w każdej wybranej przez Was sferze życia. Życzę Wam, żeby spełniły się wszystkie Wasze marzenia i żeby udało się Wam zrealizować wszystkie Wasze przedsięwzięcia. Życzę Wam także nieustannej motywacji i determinacji do zrealizowania tych marzeń i planów. Życzę Wam tego, żebyście dokładnie za rok mogły powiedzieć "to był najlepszy rok mojego życia". 

2014 rok będzie zapewne dla mnie rokiem dużych zmian, trzymam kciuki za to, żeby wszystkie były pozytywne i żeby udało mi się zrealizować moje plany i postanowienia. I co mogę powiedzieć więcej?
















Do zobaczenia w 2014!

Buziaki
Asia

źródło zdjęć: www.tumblr.com

6 komentarzy: