10 świetnych kosmetyków za 10 zł i mniej vol. II

Niewątpliwie każda z nas kocha świetne tanie kosmetyki - z przyczyn oczywistych. Post z tej serii pojawił się już na blogu kilka miesięcy temu (klik), a że od tego czasu odkryłam kolejnych kilka rewelacyjnych, tanich kosmetyków, postanowiłam napisać drugą część.

Krem pod oczy Rival de loop - 7 zł
Wspominałam Wam już o nim kilka razy, trafił nawet do moich ulubieńców kwietniaPięknie nawilża, dobrze się wchłania, nie podrażnia, nie jest perfumowany, ma ładny skład, choć domyślam się, że dla bardziej wymagającej skóry może być niewystarczający. Myślę, że to bardzo fajna propozycja na pierwszy krem pod oczy.






Glinka anapska Fitokosmetik - 8 zł
Moja ulubiona maseczka - żadna inna nie daje natychmiastowego efektu 'wow' jak ta. Pięknie rozjaśnia, odświeża i oczyszcza skórę, delikatnie złuszcza. Świetnie nadaje się do zastosowania przed wszelkimi wyjściami - skóra ma po niej piękny naturalny blask.


 
Odżywka do włosów Nivea Long Repair - 9 zł
Moja ukochana odżywka, której używam zawsze, gdy nie mam czasu na stosowanie masek. Sprawdza się rewelacyjnie - włosy są nawilżone, błyszczące, śliskie, nie plączą się.


 
Mleczko do ciała z mocznikiem Isana Med - 9 zł
Bardzo fajne, tanie mleczko do ciała do codziennego stosowania. Ma lekką konsystencję, szybko się wchłania, a nawilża fantastycznie.


 
Błyszczyk Essence Stay with me - 9 zł
Porządny, niedrogi błyszczyk. Dobrze napigmentowany, nie skleja ust, nieźle się na nich trzyma, dobry wybór kolorów. Ja posiadam odcień Material Girl.



Krem do rąk Palmer's - 9 zł
Stosowałam wersję z masłem Shea i oliwkową - obie są bardzo dobre, choć ta druga chyba troszkę lepsza. Świetne do stosowania  na noc - mają bardzo treściwą konsystencję, są dość gęste i nie wchłaniają się zbyt szybko, więc to raczej dyskwalifikuje je w roli kremu do doraźnego stosowania w ciągu dnia. Jednak na noc - rewelacja.


 
Nawilżająca pomadka do ust Nivea Vitamin Shake - 8 zł
Pokochałam ją tej zimy - dobrze zabezpiecza usta przed zimnem i wiatrem, nawilża, a przy tym nadaje im delikatny kolor i połysk, więc nie wyglądają "goło".


 
Szminka Golden Rose Velvet Matte - 10,90 zł
Moja ukochana! Także była bohaterką kwietniowych ulubieńców - świetna trwałość, świetna pigmentacja, świetny kolor, a przy tym nie wysusza ust!



Błyskawiczna maseczka do włosów Bania Agafii - 4 zł
Nie jest może tak fantastyczna jak Nivea Long Repair (trochę za mało dociąża), ale również jest bardzo dobra i godna uwagi. Bardzo dobrze nawilża i nadaje włosom blasku.



Jedwab do włosów Green Pharmacy 
- 8 zł 

Świetny, tani jedwab do zabezpieczania końcówek. Bardzo lubię go nakładać także na długości - dzięki temu moje włosy mniej się plączą.





Dajcie znać w komentarzach, jacy są Wasi tani ulubieńcy :)



Znajdziecie mnie też tutaj


19 komentarzy:

  1. Uwielbiam Jedwab i odżywkę Nivea Long Repair :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam kilka kosmetyków polecanych przez ciebie:serum GP,glinkę,odżywka Nivea a ten krem pod oczy ostatnio poleciłam mojej mamie,bo ona nie cierpi wydawać dużo pieniędzy na kosmetyki a jak na swój wiek ma świetną cerę i póki co dobrze się u niej sprawdza.Będę musiała skusić się na pomadkę GR jak tylko spotkam gdzieś ich stoisko

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię balsam z mocznikiem od Isany! :)
    Zapraszam do siebie.
    http://chemical-cheap.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiłaś mnie tym kremem pod oczy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jedwab GP i odżywka z Nivei to moi ulubieńcy, choć tego drugiego ostatnio dawno nie miałam ;) a trzeba się zaopatrzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. podzielam Twoje zdanie, miałam większość tych kosmetyków i są naprawdę super! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odżywkę Nivea i jedwab GP bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam jeden z tej serii błyszczyków Essence tylko w innym kolorze. :)
    akurat poszukuje jakiegoś fajnego kremu pod oczy a tu prosze ;) coś znalazłam

    OdpowiedzUsuń
  9. O, krem pod oczy trafia na listę must have! :) akurat szukałam czegoś w rozsądnej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę kupić sobie ten krem pod oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten krem pod oczy... dobrze, że mi o nim przypomniałaś. Idę do Rossa jutro, to kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdzie można kupić tą glinkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luella - powinna być dostępna w większości sklepów z rosyjskimi kosmetykami. Na pewno można ją kupić w Triny i w Kalinie :)

      Usuń
  13. Mam tylko jedwab w płynie, a resztę chętnie przetestuję:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam tylko błyszczyk Essence i lubię, a pozostałe kosmetyki mam ochotę przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam nic z tych rzeczy ale na pewno się na coś skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Z tych kosmetyków mam jedynie krem pod oczy i nawet się polubiliśmy. Ciekawa jestem tej glinki :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mleczko do ciała Isana muszę w końcu spróbować, czekam tylko aż trafi na jakąś promocję (zawsze czekam na promocje :p ).
    No i szminkę GR by się przydało w końcu kupić, ale nigdy nie po drodze.

    OdpowiedzUsuń