Moja kolekcja lakierów do paznokci

Ostatni post tego typu pisałam prawie półtora roku temu i jestem w szoku - moja kolekcja od tego czasu powiększyła się dwukrotnie! Wtedy nie miałam nawet 30 lakierów, teraz mam dobrze ponad 50.

Mój mały "dobytek" przechowuję w dwóch pudełkach - w jednym trzymam kolory jasne, a w drugim ciemne. Jest to oczywiście podział dość sztuczny i umowny, ale dzięki niemu wiem mniej więcej, w którym z nich szukać danego lakieru. Przy okazji tworzenia tego posta przypomniałam sobie o kilku bardzo fajnych kolorach!









Jak widać w tej chwili w mojej kolekcji przeważają lakiery jaśniejsze - wśród tych ciemnych niewiele jest nowych sztuk.

Mam nadzieję, że nie jestem jedyna z tak dużą liczbą lakierów - dajcie znać jak prezentują się Wasze kolekcje.


Znajdziecie mnie też tutaj



14 komentarzy:

  1. Ojej ja właśnie sie pozbyłam 15 lakierów (do kosza poleciały te których kolor okazał sie wybitnie nie pasujący do mojej żółtej skóry lub już bardzo stare) i mi zostało 28 a i tak mam zamiar jeszcze przerzedzić swoją kolekcję, by kupić kilka nowych już pasujących do karnacji :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam trochę więcej lakierów ;) mamy dosyć rozbieżny gust kolorystyczny bo żadnego z tych lakierów nie mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. spora kolekcja ;) mam kilka takich jak Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. duża liczba? widziałam większe kolekcje :p sama mam chyba mniej :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja kolekcja jest podobnej wielkości. Ale ciągle się rozrasta, chociaż miałam trochę odpuścić ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie półka z lakierami się urywa, ale cały czas jest na niej coś więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba jednak mam trochę ich mniej :)
    Radi

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam tego typu posty, fajna kolekcja lakierów :) Ja mam ich podobną ilość, ale ciągle coś przybywa... :) Z tego co zauważyłam, to nie mamy nawet 1 tego samego lakieru ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam kilka z tych lakierów, a kilka z chęcią bym Ci podwędziła ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja dokupiłam kolejne opakowanie żeby mieć je gdzie trzymać , bo lakiery mi się chyba mnożą :D

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie jest całe pudełko po butach :D a dalej mam wrażenie że nie mam tyyyyyluuuu kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lakier Bell Glam Wear od razu rzucił mi się w oczy, jest przepiękny :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, bardzo duża kolekcja, niebieskie lakiery urzekł mnie najbardziej <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam 74 sztuki i jak narazie powiedziałam dość... muszę zrobić selekcję;)

    OdpowiedzUsuń