Tydzień w zdjęciach (26)

Pogoda w ostatnim tygodniu nie motywowała mnie do robienia niczego ekscytującego - patrząc po dzisiejszym zestawie zdjęć, wychodzi na to, że głównie jadłam ;) Na szczęście w przyszłym tygodniu pogoda ma być fantastyczna - mam też trochę planów, więc jestem bardzo pozytywnie nastawiona!

W tym tygodniu przyjechały do mnie moje ukochane butki New Balance - model 501. Są prześliczne - koralowe, mają wstawki z zamszu i z jasnobrązowej skóry. Uwielbiam je i uwierzcie - naprawdę są to najwygodniejsze buty świata.


Murghi Tikka Masala z Royal India - tym razem w wersji takeout. Pycha!


Moje ulubione ciasteczka od Sowy - czekoladowe i owsiane. Gdy najdzie mnie ochota na coś słodkiego, to kupuję sobie po jednym - gdybym kupiła więcej, to z pewnością pochłonęłabym wszystkie na raz!

Kolejny obiad w wersji na wynos - tym razem chińszczyzna i kurczak w cieście chili. Pyszne, ale to istne piekło, danie jest naprawdę mega ostre.


Moja kanapka po siłowni - pełnoziarniste pieczywo, kurczak na ostro, odrobina sera, pikle i sos tysiąca wysp. Jedyne czego brakuje to odrobina sałaty, której nie miałam w domu :< Uwielbiam kanapki z kurczakiem!


W sobotni wieczór wybrałam się do kina na "Casanovę po przejściach", a skoro kino, to obowiązkowo popcorn ;) Niestety film był słaby, spodziewałam się kompletnie czegoś innego i jestem ogólnie rzecz biorąc zawiedziona, tak więc nie polecam.



Jak Wam minął tydzień? Też zła pogoda działa na Was demotywująco?



Znajdziecie mnie też tutaj



14 komentarzy:

  1. Mmm przekąsiłabym coś z tych zdjęć ;)
    Niestety pogoda za oknem sprawia,że czuje się strasznie..siedziałabym wtedy tylko przed komputerem czy telewizorem .

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bylam na casanovie po przejsciach ale w kinie studyjnym i nie wiem czy to fakt ze bylo dośc kameralnie, że byla premiera czy że był woody allen ale film mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, rzeczywiście może to być kwestia tego. Albo tego, że ja miałam spore oczekiwania wobec filmu i po prostu nie był taki, jak się spodziewałam, dlatego jestem zawiedziona :)

      Usuń
  3. Pogoda działa, owszem, ale było tu u mnie parę pięknych dni. Teraz ma się wypogodzić, więc jest dobrze :P

    OdpowiedzUsuń
  4. kanapki z kurczakiem i ogórkiem wyglądają przeeepysznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Te ciastka wyglądają pysznie ! Na 'Casanovę' miałam iść dzisiaj,ale chyba sobie odpuszczę skoro taki słaby jest.

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty boskie, marzą mi się takie!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne buty, sama bym sobie takie sprawiła, tylko w innym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ten sam model jest jeszcze na pewno w fiolecie :)

      Usuń
  8. New Balance są wspaniałe <3 Mam szare i jestem zakochana w nich wizualnie, a potem po pierwszym kroku wpadłam po uszy. Kiedy muszę gdzieś dobiec, to czuję się, jakby buty biegły same i mnie niosły. No cudo :)
    Zjadłabym kurczaka w cieście przez Ciebie! Na szczęście u mnie nie ma takiego piekielnego, jest taki idealny z przepysznym sosem... Głodna jestem :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam podróbki tych Twoich butów :d na razie muszę się zadowolić nimi ;p

    OdpowiedzUsuń