Moje ulubione włosowe inspiracje

Cześć kochani!

Domyślam się, że już wszystkich powoli ogarnia szał przygotowań do świąt - zakupy, pakowanie prezentów... Ja muszę się trochę zregenerować, ostatnie kilka dni ciągle chodzę niewyspana i nie mam siły kompletnie na nic :< Dziś przygotowałam dla Was inspirujące mnie zdjęcia włosów, są to przede wszystkim fryzury, które niesamowicie mi się podobają.











Raczej nie zwracałam uwagi na stan włosów pań na zdjęciach, chodziło mi przede wszystkim o fryzury, chociaż włosy czwartej pani od dołu są rewelacyjne! Żałuję, że ja nie mogę zrobić sobie takiego odbitego kitka, mój jest zawsze spłaszczony przez ciężar :<
Myślę też, że po tych zdjęciach dobrze widać mój gust co do fryzur - wolę raczej takie naturalne, nie lubię misternych upięć z toną lakieru.

Wszystkie zdjęcia znalazłam na www.tumblr.com.

Która z fryzur spodobała Wam się najbardziej? Jakie fryzury lubicie?


Polub facehairbodycare na Facebooku

Pozdrawiam wszystkich
Asia

26 komentarzy:

  1. Piękny fryzury, chciałabym mieć takie długie i podatne włosy, aby móc je upinać jak mi się tylko zamarzy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje są długie, ale w ogóle nie podatne :< Wszystkie loki rozprostowują się po 10 minutach :<

      Usuń
  2. uwielbiam kłosy i długie warkocze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 3 zdjęcie-Jezu jakie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. 4 jest boską, niezobowiązującą fryzurą, a ostatnia jest tak subtelna <3

      Usuń
  5. piękne! ja niestety prawdopodobnie nigdy nie będę mieć takiego kucyka, mam zdecydowanie mniej włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie piękne włosy ! :)
    Zapraszam też do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle pięknych włosów, że aż sama nie wiem, które zdjęcie najładniejsze :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  8. Też wolę takie zwiewne i romantyczne fryzury. 4 od dołu niesamowicie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też, zwłaszcza, że dziewczyna jest śliczna :)

      Usuń
  9. Piękne fryzury, szkoda, że ja mam za krótkie włosy do takich :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy kłos jest boski, muszę zapuszczać! :)

    PS. Zapraszam do mnie na rozdanie, do wygrania Baby Lips Maybelline, eyeliner Rimmel oraz piaskowy lakier :)
    Wesołych świąt !

    OdpowiedzUsuń