Tydzień w zdjęciach (4)

Cześć kochani!

Wybaczcie małe opóźnienie - post powinien był pojawić się w niedzielę, lecz miałam bardzo dużo pracy i dopiero teraz miałam czas go napisać.


Najpierw kilka zdjęć mojego przeboskiego Torunia, który oczywiście zawsze jest piękny, ale w okresie świątecznym i po zmroku szczególnie. 
Pierwsze zdjęcie zostało zrobione jeszcze na ulicy Różanej, widok jednak na Rynek Staromiejski i Ratusz. Przed Ratuszem to małe niebieskie to pięknie podświetlony w tym roku Flisak. Gdy robiłam zdjęcie rozstawiał się akurat Jarmark Bożonarodzeniowy. 
Drugie zdjęcie zostało wykonane z boku Ratusza, mamy widok na pomnik Kopernika, naszą coroczną choinkę, która w tym roku jest wyjątkowo piękna. Za nią wchodzimy na ulicę Szeroką.
Trzecie zdjęcie to już Szeroka, która jak co roku została przyozdobiona "zawieszonymi w powietrzu" świetlnymi ozdobami. Uwielbiam!


Tu ja z moją nową szminką w kremie Nyx na ustach :)


A to piwo, które - uwaga - zrobił mój kolega! (Filip, pozdrawiam ;)) Nie miałam niestety żadnego pokala, więc musiałam pić z kieliszka, ale nie zmieniło to faktu, że piwo było po prostu rewelacyjne!


Śliczna świeczka zakupiona w Rossmannie o zapachu truskawki. Niesamowicie podoba mi się wizualnie <3


Mój najnowszy zakup, którego dokonałam w sobotę - róż Estee Lauder Pure Color Blush nr 01 Pink Tease. Zakochałam się w tym kolorze - idealnie pasuje do mojej bladej cery :)


Po lewej moja Biańczysława, Królowa Kanapy, która wypoczywa :D A po prawej książka, która przywędrowała do mnie chyba w ostatni wtorek - poradnik Rzeczowo o modzie męskiej Michała Kędziory, czyli Mr. Vintage. Jeszcze nie miałam kiedy przeczytać jej od deski do deski, na razie tylko przejrzałam, ale już mi się bardzo podoba!

A jak Wy spędziłyście swój tydzień? 

Polub facehairbodycare na Facebooku

Pozdrawiam wszystkich
Asia

18 komentarzy:

  1. śliczne usta :) i ta rewelacyjna świeczka której niestety u mnie w Rossmanie jej nie uświadczysz :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Wiesz co, poszukaj dokładnie, bo ona nie stoi razem z innymi świeczkami tylko razem z ozdobami świątecznymi (przynajmniej u mnie), a nuż się znajdzie :)

      Usuń
  2. Niesamowicie wygląda Toruń o tej porze :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  3. Pasuje Ci ta szminka :) A świeczkę miałam kupić koleżance, tyle że wydawała mi się większa, a w rzeczywistości jest dość niewielka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Świeczka rzeczywiście nie jest duża, ale zapach ma bardzo intensywny, więc myślę, że to jedna z tych, które zapala się tylko na chwilę :)

      Usuń
  4. Szkoda tylko, że śniegu nie ma i się nie zapowiada żeby spadł na święta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie rzecz biorąc nie przepadam za śniegiem, więc się nie smucę :) Jeśli już to dla mnie mógłby spaść na święta i sylwestra, a potem od razu zniknąć :D

      Usuń
  5. Pięknie Ci w tej pomadce :) A domowej roboty piwo jest bezkonkurencyjne, raz spróbujesz i już nigdy jakiś Heineken nie będzie smakował tak samo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Jeśli chodzi o piwo, to piłam takie domowej roboty pierwszy raz i rzeczywiście ma wyjątkowy smak. Twój narzeczony też robi, prawda?

      Usuń
  6. A ja właśnie skończyłam studia w Toruniu. Niby ładne miasto, ale mam już go zdecydowanie dość :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, jestem w stanie Cię zrozumieć, ja kocham Toruń tak bardzo, bo mieszkam w nim od urodzenia :)

      Usuń
  7. Oglądałam te świeczki w rossmanie. Ślicznie pachną i fajnie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W stu procentach się zgadzam, dla mnie dokładnie tak samo :)

      Usuń
  8. Królowa kanapy podbiła moje serce :) Uwielbiam ten świąteczny wieczorny klimat w mieście :)
    Radi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się, Biańczysława ma ogromny urok osobisty! Też to kocham, to moja ulubiona rzecz w świętach :)

      Usuń
  9. Ta świeczka z rossmanna jest naprawdę ładna :)

    OdpowiedzUsuń