Tydzień w zdjęciach (2)

Cześć kochani!



1. Najpiękniejsze róże na świecie, które dostałam od ukochanego <3
2. Niesamowicie pyszny obiad w nowo otwartej burgerowni w Toruniu - Burger Men. Mój burger to cziken z piersią kurczaka panierowaną w bodajże płatkach kukurydzianych. Do tego grube frytki (swoją drogą fantastyczne) podane w blaszanym wiaderku :)
3. Moja ulubiona kanapka od Bartkowskich (torunianki na pewno znają :)). Dałabym się pokroić, żeby wiedzieć, co dokładnie jest w sosie do tej kanapki :D
4. Kalendarz ścienny na 2014 z okładkami Vogue'a z lat 20., 30. XX w. zakupiony w Empiku. Normalnie kosztował 50 zł, mnie udało się go zakupić z 25% rabatem, a więc za 37,50 zł :)
5. A tu wszystkie okładki z tego kalendarza.
6. W Empiku wpadł także w moje ręce nowy, duży kubek, o którym pisałam Wam w poście o zimowych niezbędnikach. Jest przepiękny i mieści naprawdę sporo napoju :)

Jak Wy spędziłyście tydzień? 

Pozdrawiam wszystkich
Asia

14 komentarzy:

  1. Jak ja uwielbiam takie posty ! Świetne zdjęcia !
    ______________________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny wzór na kubku :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  3. A mogę wiedzieć gdzie jest ta burgerownia :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Burgerownia jest na Bydgoskim, skrzyżowanie Moniuszki i Słowackiego :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ja do teraz takiego nie miałam, ale już mogę śmiało powiedzieć, że też je kocham :D

      Usuń
  5. Ja spędziłam przede wszystkim z chłopakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie jest ta nowa burgerownia? Mieszkam w Toruniu, wybrałabym się tam ze współlokatorką!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bydgoskie, róg Moniuszki i Słowackiego. Wybierzcie się koniecznie!

      Usuń