Wyniki konkursu "Wygraj rosyjskie kosmetyki"

Cześć wszystkim!

Przedwczoraj zakończył się mój konkurs. Bardzo się cieszę, że aż tyle z Was wzięło w nim udział! Niestety mogłam wylosować tylko jeden z tych 304 losów, chociaż bardzo bym chciała nagrodzić Was więcej.

Każdemu losowi przypisałam numer zgodnie z kolejnością zgłaszania. Do wytypowania zwycięzcy wykorzystałam generator losowej liczby ze strony www.losowe.pl.



Numer 234 przypisany jest do... lubię gotować!



Kochana, serdecznie Ci gratuluję! Proszę prześlij mi na maila swoje dane do wysyłki nagród :)

Jeszcze raz dziękuję wszystkim za wzięcie udziału w konkursie!

Asia

5 komentarzy:

  1. O jaki zbieg okoliczności, że byłyśmy zaraz obok siebie:D Pozdrawiam zwycięską Bognę! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie też zwróciłam na to uwagę, że dwie Bogny koło siebie ;)

      Usuń
  2. łeeeeeeeee i znowu nic :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę :) dziękuję!

    OdpowiedzUsuń