Tydzień w zdjęciach (5)

Cześć kochani!

Praca w kuchni wre, a ja mam dla Was mój mijający właśnie tydzień w zdjęciach :)


1. Zacznijmy od czegoś przepysznego - sernik brulee z malinami od Franciszka Pokojskiego. Nie przepadam za sernikami, ale ten był po prostu rewelacyjny, rozpływający się w ustach. Zakochałam się w nim!

2. Wnętrze kawiarni Franciszka Pokojskiego na rogu Szerokiej i Szczytnej. Jest to rodzinna kawiarnia założona chyba jeszcze przed wojną, prowadzona obecnie przez wnuków Franciszka. Niedawno otworzyli nowy punkt położony w rewelacyjnym miejscu, a wystrój jest przepiękny! Wszystko jest utrzymane w beżach, średnich brązach, są proste linie, piękne stoły, a całość wieńczy przepiękna antresola. Jeśli będziecie w Toruniu, to koniecznie tam zajrzyjcie.
4. A tu srebrne cukrowe perełki od Dr Oetkera, a tym samym mała zapowiedź jutrzejszego postu.  Kto zgadnie o czym będzie?
5. Książka, którą obecnie czytam - W pogoni za torebką Michaela Tonnelo. Powieść oparta na faktach, której akcja kręci się wokół zdobywania torebek Birkin od Hermesa. Naprawdę świetnie się czyta, polecam!


6. Moja choinka DIY, którą wczoraj zrobiłam z mamą z pomysłu Aliny. Jest przeurocza, a przy tym prosta, niedroga i szybka w wykonaniu. Nasz koszt wytworzenia jej to ok. 4 złote, bo łańcuchy miałyśmy w domu.
7. W ostatnią środę wybrałam się na podcięcie grzywki i pani Ewa jak zwykle zaplotła coś fajnego na moich włosach. Tym razem były to dwa dobierane warkocze idące z boku połączone w jeden :)

Jak Wy spędziłyście ostatni tydzień? 


Polub facehairbodycare na Facebooku 

Pozdrawiam wszystkich
Asia

22 komentarze:

  1. o mniaaam! serniczek mmm! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki piękny sernik! musiał być baaaaardzo smaczny. a post jutrzejszy świąteczny o wypiekach i dekorowaniu ich? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam słabość do sernika, a ten tutaj wygląda przepysznie... mm :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  4. Sernik wygląda naprawdę apetycznie, poza tym masz długi i gęsty warkocz, chciałabym taki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham serniki :)

    I przepiękne masz, grube te włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  6. sernik wygląda ładnie, a wnętrze kawiarni jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem jak będę to zrobię zdjęcie antresoli, wtedy w ogóle już robi wrażenie! :)

      Usuń
  7. też chcę sernik ! :D
    zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sernik wyglada przepysznie, mimo ze ja rowniez za nimi nie przepadam ;) Piekne masz wlosy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Warkocz obłędnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajnie ta choinka wyszła:)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Cieszę się, że Ci się spodobała :) Na żywo jest jeszcze ładniejsza :D

      Usuń