Tydzień w zdjęciach (3)

Cześć kochani!

 1. Bardzo rzadko pijam napoje tego typu, praktycznie wcale, ale uwielbiam Fantę pomarańczową i czasem sobie pozwalam na małą rozpustę. Zdarza się to do tego stopnia rzadko, że aż musiałam udokumentować to wydarzenie zdjęciem :D
2. Mimo Ksawerego w tym tygodniu słońce całkiem sporo się przebijało przez chmury, więc mogłam ponosić moje ukochane Clubmastery, które przez większość zimy leżą nieużywane :<. Kocham połączenie okularów przeciwsłonecznych z płaszczami i czapkami!
3. Mój najnowszy (bo wczorajszy) zakup - balsam do ust Reve de Miel od Nuxe. Niestety zima trochę zaczęła odbijać się na stanie moich ust i czasem w domu czuję, że są suche. Pomadka Alterry, którą dotychczas stosowałam, przestała zdawać egzamin, więc postawiłam na coś treściwszego. Trzymajcie kciuki!









4. Moje prezenty mikołajkowe: jedna z ulubionych czekolad - Wawel Toffi i przepiękna szminka w kremie od Nyx w kolorze Addis Ababa SMLC07. Bardzo ostry róż, którego intensywność można fajnie stopniować przez nakładanie palcem.
5. W zeszłym tygodniu burger, w tym tygodniu burger - chyba się uzależniam od burgerowni Burger Men! Ten na zdjęciu to wersja wegetariańska specjalnie skomponowana dla mnie :) Do tego najpyszniejsze grube frytki na świecie i oldschoolowa oranżada, którą możecie zobaczyć na zdjęciu niżej.
6. Druga część moich prezentów mikołajkowych - Mikołaj, tak jak ja, jest lokalnym patriotą, więc wszystkie prezenty to nasze toruńskie produkty Kopernika.


7. A tu wcześniej wspomniana oldschoolowa oranżada - w stylu tej, którą piło się na miejscu w osiedlowym sklepiku za dzieciaka - tyle że ta także jest produkowana lokalnie, bo w Ciechocinku. Polecam!

Jak Wy spędziliście Wasz tydzień? 

Polub facehairbodycare na Facebooku

Pozdrawiam wszystkich
Asia

14 komentarzy:

  1. A ja nie lubię grubych frytek, lubię cieniutkie :) ostatnio byłam w McDonaldzie i kupiłam McDeal z kurczakburgerami. Fantę też bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie kocham wszystkie frytki, ale te grube to już w ogóle :D

      Usuń
  2. tez staram sie unikac kolorowych napojow:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię napoje gazowane niestety...ale nienawidzę tych w puszkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego? W przypadku piwa też wolę z butelki, ale przy napojach gazowanych pojemność jest dla mnie optymalna i to główna zaleta puszek :)

      Usuń
  4. Koniecznie daj znać jak się sprawuje balsam do ust Nuxe :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam fante pomaranczowa i jej sobie nie odmawiam ;) Z okularami przeciwslonecznymi rowniez i w zimie sie nie rozstaja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dobrze :) Promienie słoneczne odbijające się od śniegu mogą być zabójcze dla naszych oczu :)

      Usuń
  6. Skąd to takie fajne okulary? Też noszę zimą przeciwsłoneczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! To Ray Ban model Clubmaster, moje ukochane <3

      Usuń
  7. Ależ Ci zazdroszczę tego Burger Men'a :-D

    OdpowiedzUsuń