Christmas Tag!

Cześć kochani!

Możecie uwierzyć, że święta już za mniej niż tydzień? Gdyby czas oczekiwań na Gwiazdkę był maratonem, to wchodzimy właśnie na ostatni kilometr :) W związku z tym przygotowałam dla Was Christmas Tag z pomieszanymi pytaniami, które gdzieś krążą w otchłani Internetu. Zapraszam do czytania :)

www.tumblr.com

1. Jaki  jest Twój ulubiony świąteczny film?
Mam trzy ulubione świąteczne filmy - jednym z nich jest oczywiście Kevin sam w domu, którego jak chyba każdy Polak oglądam rok w rok w każde święta :). Kolejnym jest To własnie miłość - ten film uwielbiam tak bardzo, że oglądam go nie tylko w święta, przynajmniej 2-3 razy do roku. Ostatnim jest Holiday, przeuroczy film z boskim Judem Law (kocham to, jak wymawia "literature" :D).

2. Kiedy otwierasz prezenty – w Wigilię czy w pierwszy dzień świąt?
W Wigilię! Nie ma innej opcji!

3. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa świąteczna?
Zawsze się śmieję, że chleb z masłem - kiedy byłam mała chodziliśmy na Wigilię do babci, która niespecjalnie przejmowała się tym, że nie lubię karpia czy zupy rybnej, więc jadłam... chleb z masłem ;). Na szczęście to teraz my zapraszamy dziadków na Wigilię i mogę się cieszyć wszystkimi moimi naprawdę ulubionymi potrawami, czyli: barszczem z uszkami, pasztecikami drożdżowymi z grzybami, pierogami z kapustą i grzybami...

4. Jakie masz plany na tegoroczne święta?
Takie jak co roku od kilku lat - w Wigilię i w pierwszy dzień świąt przyjdzie do nas rodzina, a w drugi dzień świąt będę leżeć do góry brzuchem i umierać z przejedzenia :D

5. Co najbardziej uwielbiasz w świętach?
Wszystko co "wokół" nich - uwielbiam ozdoby świąteczne, to jak pięknie jest przyozdobiony mój Toruń, uwielbiam pyszne jedzonko, no i prezenty - zarówno dawać, jak i robić :)

6. Jaka jest Twoja ulubiona świąteczna piosenka?
Ciężko wskazać mi jedną ulubioną piosenkę świąteczną... Bardzo lubię kilka z płyty Christmas Michaela Buble, np. White Christmas w duecie z Shanią Twain albo Winter Wonderland.


7. Wspomnienie z dzieciństwa związane ze świętami
Poszukiwanie prezentów :) Pamiętam jedne święta z okresu, w którym strasznie chciałam zostać astronomem. Szkoda, że nie detektywem, bo prezenty oczywiście znalazłam (szafa to słabe miejsce na tajną kryjówkę prezentów ;)) i były to mikroskop i luneta! 
Innym wspomnieniem jest wyżej opisane siedzenie na głodniaka u babci, ale to już jest mniej sympatyczne ;p

8. Ulubiony świąteczny zapach
Na pewno zapach choinki i wszelkich przepysznych wypieków!

9. Co lubisz robić w święta?
Każdy dzień świąt ma coś magicznego w sobie. W Wigilię, mimo że jest to dla wielu ludzi normalny dzień pracy, od samego rana czuć tę specyficzną atmosferę. Lubię wtedy sprzątać, wszystko ładnie układać, robić specjalny, świąteczny makijaż i przygotowywać strój na ten dzień.
Pierwszy dzień świąt wiąże się dla mnie ze wszystkimi rewelacyjnymi ciastami i łakociami, a także z relaksem z lampką wina (bądź czterema...), gdy już wszyscy pójdą.
Drugi dzień świąt jest fantastycznym dniem spędzonym przez większość czasu w piżamie i w którym można spokojnie wypocząć. Dla mnie jest to dzień stuprocentowego relaksu, w którym nie martwię się żadnymi obowiązkami, po prostu uskuteczniam swój hedonizm. 

www.tumblr.com

10. Co jest dla Ciebie ważne w świętach i co najbardziej w nich lubisz?
Jako ateistka nie obchodzę Bożego Narodzenia z punktu religijnego. Jest to dla mnie taki specjalny moment w roku, który spędzamy wszyscy razem w pewien uroczysty sposób. Nie jestem osobą, która niesamowicie uwielbia święta, ale nie wyobrażam sobie, żeby mogło ich zabraknąć w kalendarzu. Dla mnie najfajniejsza w świętach jest ta cała otoczka i atmosfera, wszyscy mówią tylko o nich, cały czas gdzieś tam nam one siedzą z tyłu głowy...

Do zabawy zapraszam:
Tuśkę
Anomalię i Radi
Italianę
Lil Oddiette
Eve
oraz wszystkie z Was, które chciałyby odpowiedzieć na ten tag!

Bardzo bym chciała wiedzieć jak Wy spędzacie święta! Co w nich lubicie? Macie jakieś swoje własne tradycje świąteczne?


Polub facehairbodycare na Facebooku

Pozdrawiam wszystkich
Asia

19 komentarzy:

  1. Bardzo fajny tag :) Święta lubię coraz mocniej z roku na rok. Chyba im jestem starsza to tym bardziej sentymentalna. A zdjęcie z labkiem rozbrajające. Jakbym widziała swojego pulpeta, który też lubi włazić pod lampki, gdy ubieramy choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Chyba mam podobnie jak Ty, jeszcze kilka lat temu nie mogłam znieść świąt... Fajnie, że też nazywasz swojego psiaka czymś związanym z jedzeniem, ja moją nazywam pasztecikiem :D

      Usuń
  2. Już nie mogę się doczekać świąt :D
    tak jak Ty przeszukiwałam cały dom w celu znalezienia prezentów, ale rodzice się wycwanili , chowali je w szafie zamykanej na klucz ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też uwielbiam Kevina:):) Podoba mi się Twoja odpowiedź w pkt 10:) pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, a moja ulubiona świąteczna piosenka to ta z "To właśnie miłość" :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja akurat karpia uwielbiam, choć rok temu wbiłam sobie naprawdę grubą ość w podniebienie ;). Poczułam, nie polecam, nie popieram łapania ryb na wędkę z haczykiem ;). A, no i ja jestem fanatyczką świąt, to nie to, że nie wyobrażam sobie, żeby miało ich nie być w kalendarzu - ja planuję już w sierpniu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, nieciekawie z tą ością! Planowanie świąt w sierpniu brzmi hardkorowo :D

      Usuń
  6. Ha, piosenka która mi się ze świętami kojarzy to Jingle Bell Rock. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, a mi ta piosenka kojarzy się z filmem Mean Girls z Lindsey Lohan, gdzie dziewczyny miały jakiś występ na szkolnej akademii i miały trochę zdzirowaty układ do niej :D

      Usuń
  7. Dziękuję słońce za otagowanie! Swoimi odpowiedziami sprawiłaś, że poczułam świąteczną atmosferę o kilka dni wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje za otagowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję, mam nadzieję, ze uda mi się zrobić tag również u siebie:):*

    OdpowiedzUsuń
  10. 29 year old Accountant III Arthur Hegarty, hailing from Vanier enjoys watching movies like Blue Smoke and Fashion. Took a trip to Strasbourg – Grande île and drives a Ferrari 250 GT. Podobne strony

    OdpowiedzUsuń